indianets

indianets

indianets

indianets

indianets

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

https://khaneyeto.ir/reportage/34-win11

کانسپت ویندوز ۱۱

مفهوم به معنای انتقال نمایش بصری یک طرح ، مدل یا ایده است. این ایده معمولاً نتیجه کپی برداری مستقیم و تقلید است نه نتیجه تراوش معنوی هنرمند و معمولاً حضور خارجی ندارد. بنابراین ، ویدئوی مفهومی ویندوز 11 روزی توسط مایکروسافت منتشر نخواهد شد.

تاریخ عرضه ویندوز 11

شایعه شده بود که ویندوز 11 در آگوست سال 2020 توسط مایکروسافت منتشر می شود ، اما چرا این اتفاق نیفتاد؟ در واقع ، مایکروسافت اعلام کرده است که ویندوز 10 آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز خواهد بود. این باعث شوکه شدن بسیاری از کاربران شد! به دلیل واکنش منفی کاربران به ویندوز 8 ، مایکروسافت ویندوز 10 را منتشر کرده است. بسیاری معتقد بودند که این نسخه نهایی ویندوز 10 خواهد بود.

ویژگی های ظاهری ویندوز 11

با نگاهی به طراحی ویندوز 10 در می یابیم که از مدرن به مدرن تغییر کرده است. این ممکن است یکی از دلایل جذب کاربر به ویژگی های موجود در ویندوز جدید باشد. البته این رابط کاربری (UI) زمانی نهایی شده است که مایکروسافت نیازهای همه کاربران را در نظر گرفته باشد. از دیگر ویژگی هایی که ویندوز 10 را فعال نگه می دارد می توان به انتشار منظم پچ و بروزرسانی های امنیتی اشاره کرد. در ماه مه و نوامبر (دو بار در سال) ، مایکروسافت قصد دارد سیستم عامل ویندوز خود را با ویژگی های کاملا جدید به روز کند. علاوه بر ویژگی های جدید ، وصله های امنیتی و عیب یابی نیز ماهانه منتشر می شوند. بنابراین با در نظر گرفتن تمام این ویژگی ها می بینیم که دیگر خبری از عرضه ویندوز 11 نخواهد بود! طبق StateCounter ، بیش از 70٪ کاربران ویندوز از نسخه 10 استفاده می کنند و نسخه دسک تاپ آن 54.7٪ نصب شده است. اگر ویندوز 10 مانند ویندوز 8 در بین کاربران محبوبیت چندانی نداشت ، نسخه 11 در راه بود.

  • تور تایلند تور تایلند