indianets

indianets

indianets

indianets

indianets

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کسب تجربه جدید همیشه باید بخشی از رشد باشد. ما به عنوان والدین ، ​​اغلب فکر می کنیم که پذیرش بچه هایمان در یک مدرسه خوب کافی است. اما ما متوجه نیستیم که دنیای کاملی در خارج از مدارس و شهریه ها وجود دارد. سفر یکی از بهترین راهها برای قرار گرفتن بچه های شما در برابر این تجربیات و کمک به آنها در تحقق منافع خاص خود است. روزهای مدرسه زمانهایی هستند که می توانید به بچه های خود کمک کنید "تماس" خود را در زندگی پیدا کنند. این در حالی است که نبوغ خلاق آنها به بهترین وجه آشکار می شود. خوب ، در اینجا لیستی از 20 مکان وجود دارد که شما باید هنگام تحصیل فرزندانتان را به آنجا برسانید.

روزهای مدرسه زمانهایی هستند که می توانید به بچه های خود کمک کنید "تماس" خود را در زندگی پیدا کنند. این در حالی است که نبوغ خلاق آنها به بهترین وجه آشکار می شود. خوب ، در اینجا لیستی از 20 مکان وجود دارد که شما باید هنگام تحصیل فرزندانتان را به آنجا برسانید.
1. همه در قطار اسباب بازی - Darjeeling

اسباب بازی-قطار-عزیزم

راه آهن دارجیلینگ هیمالیا به عنوان سوار "قطار اسباب بازی" شناخته شده است ، که بین دارجیلینگ و جالپاگوری جدید جریان دارد. این مسیرهای ریلی بین سالهای 1879 تا 1881 گذاشته شد و یکی از قدیمی ترین در نوع خود در هند است. نکته ویژه در مورد اتومبیل سواری ، خود قطار است.

برخلاف قطارهای طولانی که معمولاً در طول و عرض کشور می گذرد ، قطارهای دارجیلینگ کوچک هستند (بیشتر از دو محفظه تشکیل شده است) و تا حدودی شبیه یک اتومبیل پری هستند. در حال اجرا از طریق زمین های هیمالیا و مناظر نفس گیر ، صرف نظر از سن و سال او برای هر شخصی ضروری است.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

اگر با خانواده خود به خصوص با بچه ها سفر می کنید ، این یکی از مهیج ترین قسمت های سفر درژلینگ شما خواهد بود. این یک ترکیب سرگرم کننده و سرگرم کننده و تاریخ است و ممکن است کودک شما به همان علاقه پیدا کند.

بهترین زمان؟

بهترین زمان برای اسباب بازی در Darjeeling در زمستان است. بقیه سال ، گرم یا خیلی بارانی خواهد بود. در موسمی ، سرویس قطار اسباب بازی لغو شده است.
2. شکلات های جالب - Ooty
شکلات تخم مرغ

اووتی میزبان نخستین موزه شکلات در هند است و چیزی که هیجان انگیزتر است این است که به شما اجازه داده می شود از هر چیزی که فهمیده اید گاز بگیرید! بنیانگذاران مشهور به خاطر بزرگترین یادبود چندین جشنواره شکلات در سراسر جهان ، عشق خود را به شکلات و ساخت شکلات به سطح کاملاً جدیدی سوق داده اند. موزه شکلات در جاده Ooty-Mysore در Indunagar واقع شده است. جدا از نمایش شکلات ، این موزه همچنین از انواع مزایای کاکائو از طریق انواع مواد جالب اطلاع می دهد.

موزه شکلات در جاده Ooty-Mysore در Indunagar واقع شده است. جدا از نمایش شکلات ، این موزه همچنین از انواع مزایای کاکائو از طریق انواع مواد جالب اطلاع می دهد.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

شکلات ها و بچه ها دست به دست هم می دهند اما بازدید از این موزه اطلاعات بیشتری را در مورد تاریخچه شکلات و فرآیند ها به شما اطلاع می دهد. این یک آموزش سازنده است و باید حس کنجکاوی را القا کند.

بهترین زمان؟

از آنجا که Ooty آب و هوای معتدل و مطبوعی را در طول سال ارائه می دهد ، می توانید در هر زمان از سال به Ooty مراجعه کنید. با این حال بهترین زمان زمستان هایی است که سفر با غنی سازی مناظر از آنها تعریف می شود.
3. بیایید پرواز کنیم - مانالی

مکانهایی که کودکان شما هنگام مدرسه شدن باید در هند ببینند

مانالی منظره ای را به نمایش می گذارد که حواس هر عاشق در فضای باز را لمس می کند. با تعجب از رودخانه Beas و یک کارت پستال ، این مکان اگر منتظر سرگرمی و ماجراجویی بوده اید ، این مکان است.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

 

بسته به سن و وضعیت جسمی کودکتان ، می توانید اولین تجربه خود را در زمره زنی ، پاراگلایدر و سایر ورزشهای نسبتاً بی خطر از آنها بخرید. آنها همچنین دوست دارند در برف در گذرگاه Rohtang ، نه چندان دور ، بازی کنند!

بهترین زمان؟

بهترین زمان برای دیدار با مونالی با بچه ها بین سپتامبر تا اکتبر است. این هنگام برف است. با این حال ، اگر شما نسبت به دمای سرما مخالف هستید ، آوریل تا ژوئن نیز یک انتخاب عالی خواهد بود.

فراموش نکنید که بررسی کنید: مورد علاقه ترین بسته های تور منالی
4. نمایش عروسکی - اودایپور

عروسکی یک شکل قدیمی هنری است و در بین بیشتر بچه ها مورد علاقه است. در حالی که اودایپور چندین فرصت دیگر را برای مسافر ارائه می دهد ، عروسکی بهترین راه برای قرار گرفتن بچه های خود در تاریخ و فرهنگ مکان است. در بعضی جاها ، نمایش های عروسکی با ارائه نور و صدا تعریف می شوند - و آن را به یک تجربه سالم تبدیل می کنند.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

در حالی که گشت و گذار در خیابان ها و پیروی از یک راهنما ممکن است برای کودک خسته کننده به نظر برسد ، یادگیری فرهنگ جدید از طریق چیزی مانند یک نمایش عروسکی همیشه جذابیت بیشتری خواهد داشت. هنگامی که در اودایپور هستید ، این بهترین راه برای ارائه تاریخ ، فرهنگ و فرهنگ های مردمی مربوط به آن مکان است. حتی ممکن است بخواهید یک لیست قایق را برای انجام لیست های انتخابی خود اضافه کنید.

بهترین زمان؟

بهترین زمان برای حضور در اودایپور بین سپتامبر و مارس است. ممکن است بقیه سال خیلی گرم باشد.
5. تغذیه شترها - جیسالمر

جیزالمر

غروب خورشید طلایی جیزالمر همیشه بهترین انتخاب برای مسافران و کاوشگران بوده است. با این حال ، اگر با یک کودک در حال مسافرت هستید ، حتماً سوار شتر شوید. سوار شدن تپه ها روی شتر عقب تجربه ای است که برای یک عمر گرامی دارد.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

سافاری صحرا شبانه یا صبحگاهی در پشت شتر فرصتی هیجان انگیز برای هر کودک برای درک و دیدن بیابان ها خواهد بود. تغذیه شترها نیز بهترین راه برای احساس نزدیکی به طبیعت و رشد عشق به حیوانات است.

بهترین زمان؟

زمستان ها ، از ماه اکتبر شروع می شوند و با پایان دادن به ماخ ، راحت ترین زمان برای حضور در بیابان ها خواهند بود.
6. جامبو فیل - تک کادی

کرالا فیل

کرالا همیشه مقصد تعطیلات خانوادگی بوده است. این نه تنها آب و هوا و یا آب های پشتی بلکه طیف وسیعی از تجربیاتی است که در سرتاسر کرالا منتظر شما هستند. به ویژه ، Thekkady همیشه مورد علاقه بچه ها بوده است زیرا این فرصت را به آنها می دهد تا به فیل ها نزدیک شوند. یک سفر فیل با جنگل های Thekkady تجربه ای فراموش نشدنی است.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

اگر سفر کافی برای سفر کافی نبود ، آنها را با یک قایق خانه در وسط خانه های پشتی سوار شوید. بچه های شما قطعاً همه هیجان زده ها را برمی گردانند!

بهترین زمان؟

زمستان دوباره جواب است. سفر خود را بین اکتبر و فوریه برنامه ریزی کنید.
7. اسلایدهای برفی - Auli

مانالی

آولی همیشه یکی دیگر از مقصد های برتر هند بوده است. اگر به دنبال تجربه ی هیمالیا و مکان دیدنی آن هستید ، آولی یک انتخاب عالی است. حتی ممکن است بخواهید یک اسلاید برفی را امتحان کنید!

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

اگر نگران ایمنی هستید ، نگران نباشید! اپراتورهای آموزش دیده و دارای مجوز وجود دارند که می توانند اسلایدهای برفی را برای بچه ها و مبتدیان تنظیم کنند. بچه های شما مطمئناً تجربه را دوست خواهند داشت.

بهترین زمان؟

بهترین اسلایدهای برفی بین ژانویه و مارس اتفاق می افتد.
8. توت فرنگی قرمز قرمز - مهابالشهور

c3e70337c3fbf5fb366c755eff5b7c2f

Mahabaleshwar یک ایستگاه تپه هیجان انگیز است ، به خصوص برای بچه ها. در آنجا بسیاری از فعالیتهای منحصر به فرد در فروشگاه وجود دارد. از چیدن دست و خوردن توت فرنگی گرفته تا سوارکاری ، سفری است که طول عمر خواهد داشت.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

آنها را به بالای تابلو ماهابالشوار برسانید و بگذارید در فضل طبیعت نفس بکشند. دست زدن و خوردن توت فرنگی قرمز درست از بوته ها چیزی است که هر بچه ای دوست خواهد داشت! اسب سواری در دشت های سبز فقط بر هیجان می افزاید.

بهترین زمان؟

برای یک تجربه راحت یک سفر بین مارس و ژوئن برنامه ریزی کنید.
9. آبهای آبی - تارکالی

f8e6890df73f1edeab489e2114d6840d

تارکالی واقع در منطقه سنددودورگ ماهاراشترا ، معدود سواحل مرجانی در حاشیه ساحل هند است. آب به همان اندازه ای که قبلاً دیده اید تمیز است و لذت بردن از چلپ چلوپ سرگرم کننده خواهد بود. خطر غرق شدن و بیمار نشدن وجود ندارد زیرا آب در نزدیکی ساحل کم عمق و شفاف است!

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

بچه های کمی وجود خواهند داشت که عاشق بازی و آب پاشیدن نیستند! در Tarkali ، آن را به تمیز ترین اشکال خود می آید. برای یک کودک بالغ ، طیف وسیعی از فرصت های ورزش های آبی در این ساحل وجود دارد.

بهترین زمان؟

اکتبر تا مارس - ماه های زمستان
10. ماجراهای - Lonavala

لونوالا

لوناوالا میزبان یکی از بزرگترین پارک های تفریحی در کشور است. با وجود چند ده سوار مختلف ، Adlabs Imagica مطمئناً مکانی است که فرزند شما نمی خواهد از آنجا برگردد. اگر کودک شما دوست داشتنی است ، بگذارید از محتوای قلب آنها لذت ببرد. از این گذشته ، همه ما باید فضایی برای عجله آدرنالین خود داشته باشیم!

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

یک بچه دوست دارد قلبش را فریاد بزند - پس بگذارید آنها را! روزی پر از سرگرمی و پیوند خواهد بود. یک فنجان بستنی پایان مناسبی برای عصر خواهد بود.

بهترین زمان؟

ممانعت از ماههای موسمی ، این مقصدی خواهد بود که در هر زمان از سال کامل خواهد بود.
11. پیاده روی در آبها - جزایر آندامان و نیکوبار

1

اگر عاشق طبیعت هستید و به دنبال ارتباط نزدیک تری با دریا هستید ، جزایر آندامان مقصد مناسبی است. با داشتن یک قطعه طولانی و بی پایان از سواحل بکر ، آبهای آبی و درختان نارگیل در حال چرخش ، مقصد خوبی برای هرگونه ماجراجویی خانوادگی است.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

پایتخت کشور ، دهلی نیز می تواند برای یک بچه تفریح ​​دوست داشتنی باشد. آنها را به پادشاهی رویاها برسانید و به آنها کمک کنید تا حتی اگر یک روز هم باشد ، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. این مکان جایی است که آنها را به طور کامل حکاکی می کند.

چه در آن برای بچه ها؟

Kingdom of Dreams در طول روز میزبان چندین نمایش است که همه آنها راجع به خیالات و افسانه ها است. این چیزی است که هر بچه ای با نگاهی پر ستاره به نظر می رسد!

بهترین زمان؟

نمایش ها در تمام طول سال اتفاق می افتد و هر زمان ایده آل خواهد بود!
13. سرگرمی های تفریحی سرگرم کننده - بمبئی

بمبئی

بمبئی واقعاً شایسته عنوان سرمایه سرگرمی کشور است. این فقط مربوط به بالیوود نیست بلکه مکانهایی مانند Essel World است که باعث می شود روز هر بچه ای رقم بخورد. پارک تفریحی انواع مختلفی از سواری را در انواع مختلف دشواری ها ارائه می دهد.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

کدام بچه دوست نخواهد داشت روزی سرگرم کننده ، دوچرخه ، آبشار و بستنی بخورد!

بهترین زمان؟

سواری ها در طول سال باز هستند اما بهتر است از ماه های موسمی بین ژوئن و آگوست خودداری کنید.
14. پرندگان دوستان من - پناهگاه پرندگان بهارات پور

بهارات پور

بهترین راه برای الهام بخشیدن به عشق به طبیعت در بچه های خود ، سفر به یکی از پناهگاه های حیوانات وحشی است. در بهارات پور در راجستان ، شاهد پرندگان از هر اندازه و رنگهایی خواهید بود که مشغول فعالیت های معمول خود هستند اما فرصتی را برای شما فراهم می کنند تا شاهد اسرار زندگی آنها باشید. این پناهگاه بیش از 400 گونه از پرندگان را در خود جای داده است ، برخی از آنها تا آنجا که به سیبری مهاجرت می کنند ، می آیند.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

شاهد بودن بچه های پرنده ، قدم زدن در مسیرهای جنگلی و تغذیه فلامینگو بهترین نوع تفریح ​​اگر کودک شما کسی باشد که حیوانات و حیوانات وحشی را دوست دارد.

بهترین زمان؟

نوامبر تا ژانویه زمان سالی است که پناهگاه میزبان پرندگان مهاجر از سراسر جهان است.
15. آشیانه ببر - پارک ملی جیم کوربت

جیم

ببر به دلایلی حیوان ملی است - با شکوه ، وحشی و الهام بخش است. پارک ملی جیم کوربت یکی از اولین پناهگاه های ببرهای هندی است و امروزه می توانید برای دیدن این جانوران در زیستگاههای وحشی خود از یک سافاری استفاده کنید.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

اگر دیدن یک ببر در طبیعت هیجان انگیز نیست ، هیچ چیز دیگری نمی تواند باشد! این بهترین راه برای نزدیکتر کردن آنها به احترام به طبیعت و حیوانات وحشی است.

بهترین زمان؟

نوامبر تا ژوئن بهترین زمان سال است که شایعترین رؤیت ببر در جیم کوربت است.
16. Rann Utsav - Rann of Kutch

رن

Rann Utsav فرصتی مناسب برای شاهد فرهنگ منحصر به فرد غرب هند است. این یک جشنواره هفتگی رنگ ، رقص ، موسیقی ، هنر و شادابی است.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

کودکان و نوجوانان مطمئناً محیط ورزشی جشنواره را دوست دارند. این تجربه را با یک سافاری شبانه در صحرای سفید نیز تعریف کنید.

بهترین زمان؟

برنامه زمان بندی جشنواره بعدی رن اوتساو را بررسی کنید. معمولاً بین دسامبر و فوریه برگزار می شود.
17. تاج محل - آگرا

آگرا

یکی از هفت عجایب جهان ، تاج ماهان یادآور تاریخ ، عشق و هنر است. این چیزی است که هر کودک باید ببیند ، نه تنها در کتابهای تاریخ خود ، بلکه برای واقعیت است. برای جهان ، تاج محل علامتی است که هند را توصیف می کند!

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

آنها را در یک تور با راهنمای تاج محل همراهی کنید تا از جزئیات آن در تاریخ مطلع شوید. داستانهایی که می گویند جذاب خواهد بود. در حالی که شما در آنجا هستید ، از Fatehpur Sikri و سایر بناهای تاریخی اطراف نیز دیدن کنید - تاریخ زیادی در اطراف وجود دارد.

بهترین زمان؟

ژانویه تا مارس راحت ترین زمان سال برای گشت و گذار در بناهای اطراف آگرا است.
18. سرزمین ناشناخته - سیکیم

قسمت شمال شرقی هند مطمئنا یکی از بهترین اسرار طبیعی و فرهنگی این کشور و در بین بهترین مکان های بازدید است. برای کسی که علاقه مند باشد می تواند بهشتی از شگفتی ها باشد. سیکیم یکی از آسانترین و امن ترین نقاط دیدنی برای شروع اکتشافات شما در شمال شرقی هند است. این بار از زیبایی های طبیعی ، فرهنگ های باستانی ، غذاهای عالی و افراد شگفت انگیز است.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

به بچه های خود تجربه زندگی مینیمالیستی و نزدیک بودن به طبیعت را بدهید. Sikkim همچنین بهترین پایگاه از سفر شما به نقاط دیدنی طبیعی همجوار مانند گذرگاه ناتولا ، گانگتوک ، دریاچه Tsongmo و ... می باشد. همچنین می توانید در Teesta از آنها یک بلوط سافاری ، کابین سواری یا قایق سواری رودخانه خریداری کنید.

بهترین زمان؟

بهترین زمان برای حضور در شمال شرقی هند بین مارس و ژوئن است.
19- می خواهم باستان شناس باشم - اورنگ آباد

-21971_9333

ایده آل برای بچه های بزرگسالی که دوست دارند به کاوش بپردازند و به تاریخ علاقه مند باشند ، اورگان آباد شگفتی های باستانی آژانتا و الورا را به نمایش می گذارد. این یکی از مکان های جهان است که می توانید یک ساختار غار یکپارچه را پیدا کنید. غارهای آژانتا-ایلورا میراث جهانی یونسکو هستند و یک فرصت عالی برای بچه های مدرسه است تا تجربه ای دست اول از فرهنگ هند را بدست آورند.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

گشت و گذار در غارها و دیگر مکانهای حفاری در این نزدیکی می تواند تجربهای آشکار برای هر کسی باشد. این شروع کاملی برای علاقه آنها به تاریخ و تمدنهای باستانی است.

بهترین زمان؟

زمستان برای بازدید از این غارها بسیار راحت است. سفر خود را بین نوامبر و فوریه برنامه ریزی کنید.
20. بیایید تاریخ را کاوش کنیم - Raigad

ریگاد

رئیگاد ، یکی دیگر از مکانهای مهم تاریخی در هند ، از شجاعت و حکمرانی خوب سخن می گوید. این مکانی است که در زمانهای خود توسط کسی غیر از چتراپاتی شیواجی - حاکم بزرگ و مبارز بزرگ - عالی ساخته شده است.

چه چیزی در آن برای بچه ها وجود دارد؟

به غیر از پیاده روی به بالای قلعه ریگاد ، بچه ها می توانند از دوچرخه سواری خود لذت ببرند. این قلعه یک منظره پانوراما از منظره همسایه می دهد. همچنین به گانگاساگر ، هیرکانی بروج ، هتی تالاو ، نان درواجا ، خوبلادا بروج ، مها درواجا و مجسمه شیواجی در این نزدیکی سفر کنید.

بهترین زمان؟

ماه های زمستان بین نوامبر و فوریه

 

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

زندگی خود ماجراجویی است که به ما پیچ و تاب می بخشد. اما اگر واقعاً سفر ماجراجویانه داشته باشیم که هیجان واقعی را به وجود آورد و دنیای کاملاً جدیدی از هیجان را در بر می گیرد؟ قله ها و کوه های مرتفع ، رودخانه های جذاب ، رودخانه های چالش برانگیز و نزدیک شدن به حیوانات وحشی ، هندوستان با برخی از مکان های پرماجرا که ارزش تجربه کردن دارند ، به شما تعلق می گیرد. از نظر قسمت شمالی یا جنوبی هند ، مسافران از گزینه های مختلفی برای یک سفر پرماجرا برخوردار هستند.
بگذارید ما را در صدر 30 مکان پرماجرا در هند قرار دهیم که حداقل یک بار در زندگی باید سعی کنید:

1. چادر جاده در لاداخ:

قدم زدن روی رودخانه یخ زده را با چالش های مختلفی تجربه کنید. Chadar Trek در لاداخ تجربه هیجان انگیزی است که یک شخص می تواند داشته باشد. تنها در فصل زمستان ، یعنی ژانویه - فوریه ، سفر در رودخانه زانکارار صورت می گیرد که یخ می زند و با پتو ضخیم از برف پوشیده می شود. در طول سفر ، می توانید از دره های شکل دره ای که به همراه پتو ضخیم از برف به دست می آید ، لذت ببرید.

مکان: رودخانه زانسرار ، لاداخ

سطح دشواری: دشوار و ارتفاع می تواند تا 11123 فوت برسد.

قیمت: بسته بندی بسته به تعداد روزهای تحت پوشش متفاوت است. قیمت شامل اقامت و سایر مناطق است که تحت پوشش قرار می گیرند. برای 6N / 7D ، تقریبا. قیمت از 24،000 شروع می شود / شامل مالیات و اجاره هتل.

بسته های دیگر لاداخ: بسته های تور دوچرخه ماجراجویانه Le Ladakh
2. رافت رودخانه سفید در ریشیش:

وقتی به فکر ماجراجویی رودخانه هستیم ، ریشیش در لیگ ایستادگی می کند. Rishikesh پایتخت قایقرانی رودخانه در هند است که در آن رودخانه مقدس گانگا جریان دارد و سرعت درجه I-V را ارائه می دهد. قایقرانی رودخانه در ریشیش تجربه نهایی است که می تواند داشته باشد. ضربه زدن به آبهای شاداب سریع گنگ ، ورزش های پرماجرا و پرماجرا را به نمایش می گذارد.

ضمن قایقرانی در این رودخانه مقدس ، می توانید از منظره ای جذاب از هیمالیا با شکوه پوشیده از سبز سرسبز لذت ببرید. همراه با قایق های حرفه ای ، شما را برای تجربه قایقرانی بدون تصادف راهنمایی می کنید. در حالی که در Rishikesh می توان تور دوست داشتنی ترین مکان های Rishikesh را نیز انجام داد!

در حالی که شما در RISHIKESH هستید: تجربه پرش بانجی در Rishikesh

 

محل سکونت: مکانهای مختلفی برای قایقرانی رودخانه وجود دارد. Brahmpuri به NIM Beach (9 کیلومتر) ، Brahmpuri به Rishikesh (12 کیلومتر) ، Shivpuri به Rishikesh (16 کیلومتر) ، دریایی Drive to Rishikesh (24kms) و Kaudiyala to Rishikesh (34kms)

قیمت: قیمت هر فرد بسته به کیلومتر انتخابی ممکن است در حدود 450 - 1850 روپیه باشد -

بهترین زمان: به جز موسمی ، می توانید در ماه های بین فوریه تا نوامبر برای قایقرانی رودخانه بروید.
3. جیم کوربت صفری- اوتاراکند:

آیا می خواهید با حیوانات وحشی ثروتمند هند ، به ویژه ببرها روبرو شوید؟ سپس پارک ملی جیم کوربت مقصد شماست. محل زندگی برخی از حیوانات حیات وحش عجیب و غریب ، این پارک ملی پراکندگی 13184 کیلومتر مربع در منطقه نائینیتال اوتاراکند واقع شده است. توریست ها می توانند یک جیپ سافاری را برای شما به کل پارک ملی ببرند. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید ، با ببر سلطنتی جیم کوربت روبرو می شوید. مناطق مختلفی وجود دارد - منطقه ذکالا ، منطقه بیجرانگی ، منطقه سونانادی و منطقه دورگی دیوی.

کبوت
بهترین زمان برای بازدید: می توانید از اواسط اکتبر تا اواسط ژوئن این پارک ملی را گشت و گذار کنید. بازدید از مونسون ایده خوبی نیست.

محل سکونت: رامناگر ، ناحیه ناینیتال ، اوتاراکند

قیمت: برای گردشگران هندی - تقریباً. 4200 روپیه / - از جمله جیپ حامل 6 نفر

برای خارجی ها: 8000 روپیه / - برای جیپ و 6 نفر
4. غواصی در اندامان:

آبهای تمیز و آبی عمیق و زندگی دریایی زرق و برق دار باعث می شود آندامان واقعاً مکانی جادویی برای کشف باشد. زندگی دریایی آندامان یک تجربه زندگی است که می تواند یک سفر پرماجرا داشته باشد. از ماهی عقرب و اختاپوس گرفته تا کوسه ها و مرجان ها ، چیزهای زیادی وجود دارد که نمی توانید از دست بدهید. برخی از مکان های غواصی در اندامان عبارتند از: دیوار (جزیره هاولوک) ، جزیره کلینک (بندر بلر) و ماهی راک (جزیره گذرگاه).

scuba andaman

بهترین زمان برای بازدید: ژانویه تا ماه مه بهترین زمان برای ماندگاری جزیره در نظر گرفته می شود و شرایط برای غواصی بهتر است.

ماه عسل در اندامان نیز یک تجربه شگفت انگیز است

قیمت: قیمت غواصی در جزیره اندامان برای دسته های مختلف به بسته های مختلفی تقسیم می شود:

غیر شناگران- تقریباً. 3500 روپیه / - برای هر فرد به مدت 30 دقیقه

دوره مبتدی: تقریبا. 4500 روپیه / - برای هر فرد به مدت 60 دقیقه

غواصان معتبر 2 روز و 4 شیرجه - 10800 روپیه / - به ازای هر نفر

شب شیرجه - 3500 روپیه / - به ازای هر نفر

شیرجه تنها - 3500 روپیه / - شخص
5. Roopkund Trek- اوتاراکند:

اگر underk trekking مورد علاقه شماست ، Roopkund Trek مقصدی است که شما باید ترجیح دهید. در ارتفاع زیاد در منطقه چمولی از اوتاراکند واقع شده است ، می توانید به ارتفاعات 3200 متر بروید. این سفر به دلیل گشت و گذار پرانرژی شناخته شده است و بنابراین ماجراجویان برای زنده ماندن باید این سرزمین را زیر پا بگذارند. Roopkund Trek به دلیل چشم انداز جادویی شناخته شده است ، که در هر گذرگاهی آن را تجربه خواهید کرد.

"دریاچه اسرار" را که پس از عبور از محدوده جنگل ها و قلاب های شکوفا قابل دستیابی است ، از دست ندهید. یکی از بخش های جالب این سفر دریاچه "اسرار" است که به دریاچه روپکوند نیز معروف است و در ارتفاع 15500 فوت از سطح دریا قرار دارد و خانه صد اسکلت است.

روپکوند

محل سکونت: برای گشت و گذار در این مسیر ، باید از نواحی چمولی که در پایه دو قله هیمالیا واقع شده است: تریسول و ناندا غونتی بازدید کنید.

بهترین زمان برای بازدید: بهترین زمان برای بازدید از جاده Roopkund بین ماههای مه تا ژوئن درست قبل از موسمی است.

قیمت: اگر در یک گروه هستید و با یک شرکت مسافرت تفریحی رزرو کرده اید ، تقریباً. قیمت برای هر شخص

7. غارنوردی در مگالایا:

این ایالت شمال شرقی هند از همه لحاظ زیباترین مکان است. این دارای برخی از بهترین گنجینه های اکتشافی است که ارزش آنها برای هر پنی است. غارهای مسحور کننده ، آبشارهای زیبا و کوههای باشکوه. غارنوردی در مگالایا بیشترین ماجراجویی است که می تواند داشته باشد. هیلز کلوخ و جانیشیا هیلز دو تپه محبوب هستند که با غارهای مبهم برکت داده شده اند. گزینه های دیگر برای کشف این موارد عبارتند از: Krem Mawkhydrop ، سد Krem ، Krem Lymput و Krem Mawjymbuin.

 

بهترین زمان برای بازدید: بهترین زمان برای کشف غارهای مگالایا در ماه های زمستان است. دسامبر تا مارس ماههای مناسبی است.

چیزهایی که باید به خاطر بسپارید: برای یادگیری فنون مختلف غارنوردی باید بسیار خاص باشد ، از اینکه ساندویچ بودن تا اسپایدرمن بودن باشد باید استعداد پنهان شما باشد.

اقامت: شما می توانید در Mawphlang و مزرعه کاج بمانید که در آن گزینه های خوبی وجود دارد. حتی می توانید Cherrapunji Holiday Resort را انتخاب کنید که برخی از امکانات عالی را برای اقامت در اختیار شما قرار می دهد.

بسته بندی: اگر از طریق شرکت توسعه گردشگری مگالایا بازدید کنید ، پس از آن در اتوبوس های لوکس ، سومو و مربیان توریستی به غارهای مختلف سفر می کنید و بیش از 175 نفر برای آن هزینه نمی کند.
8. اسکی در گلمارگ:

اسکی بهترین کار ماجراجویی است که می توانید در گلمرگ ، J&K انجام دهید. برای کسانی که عاشق کاردستی آدرنالین هستند ، اسکی همان چیزی است که می توانید تجربه کنید. تپه اسکی در گلمارگ توسط گوندولا سرویس دهی می شود که نوک های آسانسور با قله کوه حدود 4000 متر است. آفرار زمین اسکی نامحدود برای ارائه اسکی های آلپ ، خلوت ، قرنیز و یخچال های طبیعی است. اگر یک اسکیت سواری متخصص باشید ، این هیجان ترین تجربه خواهد بود.

 

دستیابی به گلمارگ: گلمرگ با فرودگاه سرناگر 52 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی می توان به روستا رسید. تاکسی های پیش پرداخت در دسترس است

قیمت: قیمت گلمارگ به اسکی کنگوری برای بزرگسالان و کودک (3-10) 400 دلار است - برای هر نفر و برای کنگدوری تا آپروات 600 روپیه است / - برای هر نفر.
9. پرش بانجی در ریشیش:

پرش از ارتفاع بیش از 83 متر که تقریباً 273 پا است و در وسط آسمان و زمین آویزان است تجربه هیجان است که باید از آن لذت ببرید. برای کسانی که هرگز در مورد پرش بانجی چیزی نشنیده اند ، فعالیتی است که شامل پریدن از ساختار بلند است که با بند ناف بزرگی در باسن شما ایجاد شده است و به شما امکان می دهد تجربه سقوط رایگان داشته باشید. با این وجود ، شما باید برای انجام این فعالیت ماجراجویانه کاملاً مناسب باشید تا از آسیب دیدگی جسمی جلوگیری کنید.

 

محل سکونت: این فعالیت در روستای Mohan Chatti انجام می شود

نکته مهم: برای پرش بانجی حداقل وزن لازم 40 کیلو گرم و حداکثر 110 کیلوگرم است

قیمت: قیمت اصلی پرش بانجی 3500 روپیه است - برای هر نفر

 

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

سرزمین با زبان ها ، فرهنگ ها و مردم متنوع ، هند واقعاً رنگارنگ ترین کشور است. با برخورداری از رشته کوه های قدرتمند خود از هیمالیا ، مناظر زیبا از کشمیر ، گستره ای از کویر در جیزالمر ، جنگل های سرسبز کرالا و سواحل دیدنی گوا ، هند یک لیست بی پایان از هیبت و زیبایی را برای همه کسانی که به اینجا سفر می کنند ، دارد.

اگر قصد سفر بعدی خود را به این سرزمین عرفانی دارید اما اشتباه گرفته اید که در کدام هتل ها اقامت داشته باشید تا از پوسیدگی اجتناب کنید ، ما فقط این لیست را برای شما داریم!

این خانه های تعطیل با هم ادغام تجملات و تجملات ، خاطرات زیبایی را بدون سوزاندن سوراخی در جیب شما به شما هدیه می دهند.
1) یک کلبه لوکس آرام - هیماچال پرادش

هیمالیا نمادی از قدرت و صلح ، افتخار ملت است. این کلبه 2 خوابه واقع در جنگل های کاج منالی ، از چوب بازیافت شده ساخته شده است.

2) جذاب کردن چادر - کلبه - جامو ، و کشمیر

ترکیبی از ظرافت و راحتی ، حتی در ارتفاعات 10،000 پا! شما برای یک تجربه هیجان انگیز در این کلبه چادر درگیر هستید که بازدید شما را واقعا قابل توجه خواهد کرد.

NTNdmXVAoDh_f9a4f52091a1f76a6a455d8a77891625

اکنون ثبت کن!

با مبلمان دستباف و اتصالات شفاف ، مانند بهشت ​​در سرزمین زیبایی است.

NTNdmXVAoDh_1b4a0cc5ea4225e85a0b9e0eaeeb0769

این کلبه چادر را برای تجربه یک عمر رزرو کنید!

قیمت: 585 INR برای هر شب

 
3) خانه ای آراسته برفی - هیماچال پرادش

در سرزمین آرامش و زیبایی ، این کلبه مکانی فوق العاده برای استراحت و لذت بردن از تعطیلات شما است. با یک نمای زیبا از هر گوشه خانه ، این خاصیت به شما کمک می کند تا روح گمشده خود را پیدا کنید و به شما امکان می دهد تا زمان با کیفیتی را با دوستان خود سپری کنید.

92jwMler3bp_8b739a554b36df4bba90d254007013f2

اکنون ثبت کن!

بهترین قسمت در مورد کلبه ، آشپزخانه محل با یک آشپز است که قلب شما را با غذاهای معتبر برکت می دهد.

92jwMler3bp_cbe54bffc972f4b36abf220f2a8c937d

رزرو این خانه برفی آراسته شده!

قیمت: INR 13099 برای هر شب

 
4) یک خانه دریاچه لوکس - کرالا

تصور کن! خانه دریاچه ای آرام توسط ساحل طولانی ترین دریاچه هند. آیا خواب بهتر از این می شود؟ این خانه زیبا و مجلل که در بهشت ​​جنگل ها احاطه شده است ، برخوردی مطلق برای ماندن در آن است و لحظات به یاد ماندنی را با افراد نزدیک خود می پوشاند.

مکان2hkxComB_4253e53a330b151c93059ff375a48359

مشاهده این ویژگی!

چه اتاق خواب های باشکوه ، فضای پذیرایی شیک و چه استخر خصوصی دیدنی و جذاب را در نظر بگیرید ، این خانه تعطیلات گزینه مناسبی برای تعطیلات خانوادگی است. با طراحی حساس به محیط زیست و سبک ساخت و ساز لوری بیکر ، همچنین یک معماری خیره کننده است.

مکان2hkxComB_bb39a8c67aeaf89505b4a6f69579b920

این را رزرو کنید تا معماری و لوکس بسیار خوبی را تجربه کنید!

قیمت: INR 7339 برای هر شب

 
5) یک کلبه جذاب توسط Backwater - کرالا

ذات واقعی زیبایی کرالا را می توان با زندگی در کلبه های معتبری که محلی ها در آن زندگی می کردند تجربه کرد. این اتاق با حیاط های گسترده و فضای باز و کلیه امکانات مدرن موجود ، مناسب برای تعطیلات خانوادگی و عقب نشینی زوج ها است.

yv271v4VVn4_bac43cb4ca34282526cf2e5b9f93cbd7

اینجا رزرو کنید!

واقع در خلیج پشت آب ، واقعاً یک تجربه به یاد ماندنی برای زندگی در این کلبه با شکوه خواهد بود.

yv271v4VVn4_339a151ad9d9e6dfee4bd0b788025853

اقامت خاطره‌انگیز را توسط پشتوانه رزرو کنید!

قیمت: INR 4586 برای هر شب

 
6) یک حیاط جذاب - بمبئی

در "شهر رویاها" ، این واحه با حیاط باورنکردنی است. این خانه با فشار و شلوغی که هر روز در اطراف شهر قرار دارد ، می تواند حواس شما را آرام کند و آرامشی را که شایسته شماست به شما برگرداند.

d8vvJ9oOZe3_b90b729e69f4fa04161c3f152aacd6b1

کتاب بمانید!

این آپارتمان تقسیم شده و جادار دارای یک حیاط سرسبز و سرسبز است که یک بودا در وسط آپارتمان مشرف است. به ما باور کنید ، اگر در بمبئی هستید و به دنبال یک اقامت راحت هستید ، کافی است همین حالا رزرو کنید.

d8vvJ9oOZe3_42f451e37e257ff834baf6552bd9ea12

 این حیاط جذاب را در شهر رویاها رزرو کنید!

قیمت: INR 3609 برای هر شب

 
7) یک خانه مسالمت آمیز - Ooty

یک کلبه بی سر و صدا در "شهر شکلات" برای یک استراحت عاشقانه با دوست شما ایده آل است.

ylPh9elAVRE_139f3266631add01f3209ea28840cfbe

نگاهی بیندازید!

این خانه تعطیل با کلبه 1 خوابه کوچک خود ، دارای همه لوکس های مدرن مورد نیاز امروزی ، باغ های سبز باشکوه و منظره ای شگفت انگیز از پنجره است که دفعه بعدی که در Ooty هستید قطعاً باید در لیست شما باشد.

این را برای یک استراحت زیبا و عاشقانه رزرو کنید!

قیمت: INR 5895 برای هر شب

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

گوا زیبایی زیبایی استوایی است که هر مسافر را با سواحل مسحور می کند که نفس شما و زندگی شبانه را آنقدر پویا می کند که شما را به نفس نفس می کشد. نمی دانید بهترین زمان برای بازدید از پایتخت همه جا حزب گوا چیست؟ خوب ، ما می گوییم بهترین زمان هر زمان که مایل باشید از ماجراجویی و آرامشی که گوا مشهور است لذت ببرید.

 

ماه های نوامبر تا مارس به دلیل جشن های سال نو و کریسمس بیشترین تعداد گردشگر را به خود جلب می کند. با این حال ، فصل های خالی اینجا خالی نیست زیرا بسیاری از گردشگران برای استفاده از هزینه های ارزان تر در تعطیلات ، در ماه های تابستان به اینجا می آیند.

موسون ها به طور فزاینده ای در بین علاقه مندان به مسافرت رواج می یابند تا از گشت و گذارهای پرماجرا غافلگیر شوند و از فضل طبیعت قدردانی کنند که ابرها در اثر ریختن آبهای خود ، تا حد زیادی برجسته می شوند.

اگر در تصمیم گیری در مورد زمان عقب ماندگی یا آرامش بخش ترین نوع عقب نشینی مورد نظر در گوا ، به کمک نیاز دارید ، در اینجا ما با تمام اطلاعاتی که در بهترین زمان برای بازدید از Goa مرتب شده اند ، هستیم.
1) فصل اوج

گردشگران به طور کلی زمان بین ماه های اکتبر تا مارس را بهترین زمان برای بازدید از گوا می دانند. سپس هوا به طور کلی آرام و خنک است و کلیه امکانات در دسترس مسافران است. این زمان ایده آل برای بازدید از سواحل خنک تر است و جشن های فراوان از محیط سواحل محبوب است.

اوج فصل در گوا در ماه های دسامبر و ژانویه به دلیل ذهن در حال مهمانی است که صحنه مهمانی را در آستانه کریسمس و سال نو شایع می کند. این زمانی است که محبوب ترین دی جی ملی و بین المللی برای جشن گرفتن رویدادها به گوا رفته است.

ماه ها: از اواسط دسامبر تا اواسط ژانویه ، می توانید بهترین زمان برای بازدید از گوا را در فصل اوج خود پیدا کنید.

آب و هوا: آب و هوا در فصل اوج هر زمان تقریباً مناسب است. دمای تقریبی روز در طول روز در حدود 32 درجه سانتیگراد است که باعث می شود در ورزش های ماجراجویی و گشت و گذار در گوا ، دلهره آور شوید. رطوبت نسبی بین 33٪ که راحت و 85٪ است ، که مرطوب است.

باران باران: معمولاً در این ماهها در گوا احتمال باران وجود ندارد. در ماه میانگین میزان بارش در حدود 17 میلی متر در ماه باران می بارد.

مکانهایی برای دیدن و کارهایی که باید انجام شود: در طول فصل اوج ، گوا شلوغ ترین است و ممکن است اگر به دنبال انزوا هستید و ناامید می شوید ، صف های عظیم را در همه جا ببینید. اما تعدادی از سایتها باقی مانده اند که تعطیلات رویایی شما را همانطور که می خواستید انجام دهند.
محبوب ترین جاذبه های گردشگری در فصل اوج:

    سواحل گوا - سواحل بکر در گوا برای هر مسافری که مناظر مختلفی را با مناظر و محیط بی نظیر خود ارائه می دهد ، لذت بخش است. این سواحل برای پیاده روی در صبح و یا برای شرکت در ورزش های ماجراجویی ایده آل است.
    جشن های کریسمس و سال نو - مهمانی های سال نو و کریسمس در گوا دیدنی و شگفت انگیز است. قفسه های ساحل و کلوپ های شبانه شما را با تجربه ای هیجان انگیز در این رویدادها ترک می کند. شما همچنین باید سعی کنید از برخی کلیساها در گوا یعنی باسیلیک بوم عیسی ، کلیسای جامع کلیسا ، کلیسای بانوی ما از تصورات بی نظیر و کلیسای سنت فرانسیس اسیسی بازدید کنید که در این زمان از سال جشن های خاصی برگزار می شود.
    جشنواره گوا کارناوال - این جشنواره اواخر بهمن یا اوایل مارس برگزار می شود و یکی از بهترین رویدادهایی است که می توانید در این فصل در آن شرکت کنید. این جشن ها مملو از موسیقی و رقص ، پیاده رو و رژه است. اداره گردشگری گوا رویدادها و فعالیتهای مختلفی را برای گردشگران برگزار می کند.
    رویدادهای معروف دیگر - همچنین جشنواره ماندو و جشن سنت فرانسیس خاویر که در این زمان از سال برگزار می شود وجود دارد.

جدا از فعالیتهای فوق ، می توانید به ماهیگیری در اعماق دریا بپردازید ، بازدید از یک کازینو در گوا ، سفری به جزیره کارائو ، شاهد لانه کردن لاک پشت های زیتون ریدلی یا رفتن به یکی از بازارهای معروف کک.
2) Off Season
اگر می خواهید در تعطیلات از سفرهای دلپذیر کاسته شوید و از مزیت افزوده عدم جمعیتی که در این مکان گردشگری پرطرفدار قرار دارد لذت ببرید ، بازدید از Goa گزینه ای پر سود است. همچنین بسیاری از استراحتگاه های ممتاز در گوا تخفیف های سنگینی را ارائه می دهند و شما می توانید در این فصل از بهترین تعطیلات خانوادگی لذت ببرید. با این حال

با این وجود ، به دلیل آب و هوای گرم و نبود بسیاری از فعالیت ها ، این ساحل ممکن است بدترین وضعیت را برای شما بدست آورد ، زیرا فقط در طول فصل توریستی در گوا در دسترس هستند.

ماه ها: ماه های مه تا سپتامبر در گوا خارج از فصل در نظر گرفته می شود.

آب و هوا: در این فصل آب و هوا به دلیل قرار گرفتن در مناطق گرمسیری گوا ، گرم و مرطوب است. ماه مه معمولاً گرم ترین ماه است و تنها پس از آغاز باران از ژوئن است که درجه حرارت پایین می رود. رطوبت نسبی بین 50٪ متغیر است ، که نسبتاً مرطوب و 88٪ (بسیار مرطوب). رطوبت به ندرت از زیر 37٪ یا به 100٪ می رسد.

باران باران: موسوی در گوا در حدود هفته اول ژوئن رخ می دهد. بیشتر روزها ترکیبی از ابر ، طوفان باران و تکه های آفتابی خواهد بود.

مکانهایی برای دیدن و کارهایی که باید انجام شود: در طول فصل تعطیل ، حداقل فعالیت در گوا کاهش می یابد. با این حال ، ممکن است چند شوک در این فصل برخی مهمانی ها را برگزار کند. برخی از سواحل مانند Baga و Calangute در طول سال باز است و استراحتگاه ها نیز شلوغ تر هستند.
محبوب ترین مکان برای مشاهده / فعالیت ها در فصل تعطیل:

    سواحل - این ساحل در گوا با ماسه های سفید درخشان ، آب های لاجورد و نسیم خنک که به ساحل می رود تهدیدی برای چشم ها محسوب می شود.
    غذاهای معروف Goan را امتحان کنید- رستوران ها و کافی نت ها در اینجا به غذاهای لذیذ معروف هستند. برخی از محل های معروف ترین گوشه مارتین در Betalbatim ، Britto's Baga ، Infantaria at Calangute ، Curly's در Anjuna و Souza Lobo در Calangute است.
    بازدید از جشن های چیخالکار- این جشنواره در یک کوه بزرگ روستایی در مارسل برگزار می شود که توسط معابد زیادی احاطه شده است. جشنواره محلی راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی بومی گوان است.

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

حضور خود را در بزرگترین دوچرخهسواری Rave در آسیا- هند هفته دوچرخه 2017 در Vagator در گوا برای یک آخر هفته جالب توجه کنید. این رویداد بسیار مورد انتظار ، که پنجمین نسخه از هفته دوچرخه هند است ، در تاریخ 24 و 25 نوامبر برگزار می شود.


برای همه دوچرخه سواران در خارج از کشور ، این رویداد نوید یک بهشت رانندگی با بزرگترین ماجراهای ، موتورسواران افسانه ای و باهوش ترین خلاقیت های دو چرخ را می دهد.
1. چه چیزی در فروشگاه دوچرخه سواری هند 2017 برای شما وجود دارد؟

با داشتن Thrillophilia به عنوان شریک ماجراجویی برای این Motoring Bonanza ، India Bike Week 2017 میزبان رویدادهای جالب برای یک آخر هفته ضرب وشتم بسیار جدی است. تمام جنسی ترین دوچرخه سواری در آسیا شاهد مهاجرت همه دوچرخه سواران ماجراجویی به آنجا است تا یک هفته سوارکاری ، برادری ، دوچرخه ، موسیقی و دوچرخه سواری بهشت جشن گرفته شود و همینطور باید باشد.

در اینجا همه آنچه را می توان از هفته دوچرخه هند 2017 انتظار داشت:

 

    بیش از 20،000 دوچرخه سوار از 280 باشگاه سوارکاری:

بله شما درست می خوانید که بیش از 20،000 دوچرخهسواری قصد دارند در این جشنواره باورنکردنی دوچرخه سواری شرکت کنند. این رویداد سالانه میزبان بیش از 280 کلوپ سواری پان و هندی است که برادری دوچرخه سواری را زنده می کنند.

    بهترین دورهای مسدود شده با مسیریابی:

یکی از نکات برجسته IBW قرار است یک خیابان مسطح با هدف ساخته شده Harley-Davidson Street 750 توسط Rajputana Custom ساخته شود. سریعترین موتور سوار ساعت با جایزه 25000 پوند به خانه می رود.

 


    مجموعه مسابقات:

این رویداد دو روزه با مجموعه ای از مینی رویدادها همراه است و هیچ لحظه بیکار را برای شما به جا نمی گذارد. برخی از مسابقه هایی که می خواهیم به دنبال آن باشیم ، دوچرخه ساختمانی هند است که شامل خلاقیت های دوچرخه دیوانه و جنگ Dyno برای آزمایش قدرت واقعی دوچرخه شما است.

مسابقات Burn Out و Loudest Bike نیز با برخی جوایز جذاب در فروشگاه برگزار می شود ، در حالی که جشنواره IBW جذاب ترین داستان های سفر با دوچرخه را نشان می دهد.

    موسیقی ، رقص و هنر:

بعد از همه دیوانگی های دوچرخه ، در IBW کمبود فرهنگ فراوانی وجود ندارد. Moto Art Project برای الهام بخشیدن به هنر بعدی موتور سیکلت خود. برخی از جاذبه های جذاب دیگر موسیقی زنده ، کارائوکه و اجراهای ایستاده است در حالی که دی جی های بین المللی هیچ لحظه ای از حوصله خود را با موسیقی شیک خود به شما نمی دهند.

 

    چند مهارت زندگی در دوچرخه خود بیاموزید:

Triumph Tiger Trail at IBW 2017 در مسیر ماندگار میزبان موتور سیکلت های Triumph خواهد بود. در اینجا می توانید با ثبت نام در کلاس ها ، اصول هیجان انگیز و پرماجرا از خارج از جاده را برای یادگیری چند مهارت زندگی بیاموزید.

    فردی اسپنسر: یکی از بزرگترین و جوانترین قهرمان جهان در دهه 80 و محبوب ترین آن با نام Fast Freddy شناخته شده است ، او یکی از بزرگترین تفریحات امسال خواهد بود.

 

    Vinod Rawat: وی به دلیل داشتن اولین باشگاه دوچرخه سواری در جهان برای ورزشهای ویژه در سال 2010 مشهور است. او برای MTV Roadies 2004 انتخاب شد و به خاطر مقیاس قله های ماهاراشترا و هیمالیا با اندام پروتز خود معروف است.

 

    کومار شاه: کومار شاه واقع در وادودارا به دلیل سفر دوچرخه بلند پروازانه خود که او را ادیسه ابریشم نامیده است مشهور است. او از وادودارا در میان ملل مختلف به لندن سوار شد.

 

    ملیسا پیرسون: ملیسا پیرسون ، یک علاقه مندان به موتورسواری مادام العمر ، کتاب های خود با عنوان "وسیله نقلیه عالی: موتور سیکلت چیست" تجربیات شخصی خود را در زمینه دوچرخه زنده کرده است.

 

    راوی ورم: ورما که توسط مستندی از زندگی روزمره سربازان ارتش هند که در منطقه حساس LOC خدمت می کنند ، سفر کرد و به سفر انفرادی در سرتاسر هند رفت تا پیام های تشکرآمیز را برای ارتش هند جمع کند.

 

    لسلی پورتفیلد: او سریعترین زن در موتور سیکلت طبق کتاب رکوردهای جهانی گینس است. علاوه بر سوابق وی ، او به خاطر مهارت های شغلی و سریعترین طراحی موتور سیکلت شناخته شده است.

 

    Dilip Muralidaran: او نمونه ای از چگونگی شکست فلج مغزی و راه بد برای عشق به دوچرخه سواری است. اگر او پول بدست نیاورده خود را صرف خرید بدون تجهیزات و تجهیزات دزدگیر دوربین کند ، گرفتار این می شود که آن را صرف خرید موتور سیکلت کند.

 

    Neel Jagtap: او اولین دوچرخه سواری است که Rajdoot GTS را به لاداخ برد و او به همراه همرزمانش اولین کسی بودند که 800 کیلومتر در یزدی را در 16 ساعت گذشته به اتمام رساند. وی دارای گروهی بیش از 500 عضو در سراسر هند و مأموریت برای ایجاد یک جامعه بین المللی است.

 

    Pooja Dabhi: الهام بخش افسانه ای برای بانوان دوچرخه سواری ، Pooja Dhabi شهرت خود را برای اضافه کردن تعدادی از مقصد به ماجراهای دوچرخه سواری خود شهرت دارد. موفقیت و دستاوردهای وی در سراسر هند و بسیاری از کشورهای دیگر جهان گسترده است.

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

آیا با چکمه های دوچرخه سواری خود آماده هستید تا به بزرگترین راوی دوچرخه سواری در کشور برسید؟ اگر اینطور نیست ، روی دریچه گاز کامل قرار گیرید و به مسابقه دوچرخه هند هند 2017 بروید که در آن همه شکست های جهنم از دست می دهند! با داشتن بهترین برادران دوچرخه سواری که در کنار هم جمع می شوند ، آخر هفته یک جنون و لذت خواهد بود. هفته دوچرخه هند به بزرگترین دوچرخهسواری در آسیا تبدیل شده است و مطمئناً به همین دلیل است که بتوانید چکمه های دوچرخه سواری خود را بدست آورید و شاهد این مناسبت شگفت انگیز با همه سرگرمی و وحشی باشید.

 
سفرهایی که از سال 2013 انجام شده اند: یک هفته تفریحی برای هفته دوچرخه هند

 

هفته دوچرخه هند امروز به یک جهانی در بین جامعه بین المللی دوچرخه سواری تبدیل شده است. از بدو تأسیس در سال 2013 ، با افزودن مایل بیشتر به سفر دستاوردهای خود ، بزرگتر و بهتر شده است.

در اینجا نگاهی به نسخه های گذشته هفته دوچرخه هند می اندازیم:

 
1. هنگامی که همه شروع شد: هفته دوچرخه هند 2013


هیچ کس در شهرهای دیدنی Anjuna و Vagator در گوا پیش بینی نکرده است که این آغاز به مناسبت سالهای آینده می تواند یک مگا دوچرخه سواری باشد. در سال دبیرستان IBW ، شاهد برگزاری این جماعت بیش از 6000 علاقه مندان به دوچرخه سواری بود که همگی بر روی دو چرخ رعد و برق قرار گرفتند.

برخی از نکات برجسته دیگر این رویداد ، جشن های 110 سالگی هارلی دیویدسون بود که در آن بیش از 500 هارلی دیویدسون و بیش از 100 سوپر لایک از مارک هایی مانند دوکاتی ، کاوازاکی ، یاماها ، هوندا و سوزوکی همه در کنار هم جمع شدند ، Big Trip Cinema ، Vintage Bike Concourse ، نمایش دوچرخه های سفارشی ، Biker ساخت و غیره

 
2. Thunder Roars Louder: هفته دوچرخه هند 2014


برای طرفداران شیوه زندگی دو چرخه ، هفته دوچرخه هند در سال 2014 بلندتر و بهتر از بعد از شکستن تمام رکوردها در سال گذشته در گوا ، تکرار شد. در تاریخ 17 ژانویه 2014 در Vagator، Goa شروع به کار کرد تا دزد سواران را ببیند تا یک تفریح ​​عالی و فراموش نشدنی را رقم بزند.

 

Rider Stunt In IBW 2014


هندوستان هفته دوچرخه سواری 2014 موفقیت آمیز ملزومات مختلفی را برای زندگی در اختیار داشت که یک دوچرخه سوار در آن کنسرت های عاشقانه را برگزار می کند ، ویترین شگفت انگیز ترین موتور سیکلت ها از سراسر جهان از جمله دوچرخه های پرنعمت ، ساخت دوچرخه های سفارشی ، عرصه شیرین کاری و غیره.

 
3. هفته سوم Charm: India Bike Week 2015


دوچرخه سواری glitzy در 20 و 21 فوریه 2015 در Vagator در گوا برانگیخت تا الهام بخش نسل جدیدی از دوچرخه سواران برای پیوستن به هیجان باشد. با انتشار هارلی دیویدسون به عنوان حامی اصلی آن ، در نسخه سوم IBW بیش از 12000 علاقه مندان به موتورسواری دیده می شوند تا طعم فرهنگ همیشه در حال پیشرفت دوچرخه سواری در هند را بدست آورند.

 

رالی هارلی دیویدسون در IBW 2015


با برگزاری این جشن ها فراموش نشدنی ، هفته دوچرخه سواری هند 2015 به خاطر رویدادهای خود از جمله "The Travel Zone" و "Bike Builders Collective" و "IBW Arena" - خط مقدماتی را برای فعالیت های پر جنب و جوش از جمله نمایش های موسیقی راک ، شوک و نشیب پایین می آورد. و دموی

 
4. به یک سطح کاملاً جدید: هفته دوچرخه هند 2016

 

IBW 2016 با آوردن برخی از جاذبه های جدید در حالی که به ریشه های خود وفادار ماند تا به بزرگترین جشنواره دوچرخه سواری وفادار شود ، به مکان های جدیدی راه یافت. در نوزدهم و بیستم فوریه 2016 ، در Vagator در گوا ، بیش از 12،000 عضو هیئت مدیره سخت افزار و سواران مستقل به این جشنواره با اکتان بلند رفتند.


هنوز هم از این رویداد در IBW 2016


هند دوچرخه سواری هفته 2016 رویدادهای مهیج از جمله Moto Trials Show ، IBW Main Street، Moto Art Collective و غیره را به ارمغان آورد و همچنین برخی موارد برگزیده قدیمی باند دوچرخه سواری مانند بیکینی دوچرخه شستشو ، دوچرخه Vintage و کلاسیک و غیره را به ارمغان آورد.

 
Here Blare And Thunder In India: Week Bike Week 2017

 

به طور مداوم در حال تحول و شهرت برای گردهم آوردن بهترین چیزهای عجیب و غریب برای موتورسواران ، هند دوچرخه هفته 2017 از اولین نسخه خود در سال 2013 در حال تماشای تماشایی بوده است. برای ارائه بزرگترین ضرب وشتم دوچرخه سواری در این قاره.

 
1. یک سفر سر و صدا تا کنون

 

در دومین سال پرتحرک خود ، هفته دوچرخه هند در حال حرکت به طرز جدیدی است تا سر و صدای فراموش نشدنی را برای دوچرخهسواران به وجود آورد. با تماشای تماشایی ترین مراکز دوچرخه سواری در هند ، IBW 2017 مسیر Iconic 5 را سوار کرده است- Pondicherry ، Chikhaldara ، Jodhpur ، Cherrapunjee و در نهایت منجر به Vagator در Goa می شود.

 

این رویداد بزرگ سفر خود را در تاریخ 3 فوریه 2017 از Pondicherry آغاز کرد و سرانجام عازم Vagator شد ، گوا برای تکمیل بزرگ آن در 24 نوامبر 2017.

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

هند می تواند مکان سختی برای عبور از یک ورزش جدید باشد. کریکت بخشی از زندگی ماست که ما قبل از گفتن "بله" برای هر چیز جدید تردید می کنیم. با این حال ، در دنیای ورزشهای روباز ، زمینی وجود دارد که پیشرفت می کند و قدم های پیوسته ای در پیش گرفته است: دوچرخه سواری در کوهستان. هیجان ماجراجویی وعده داده شده و چالش هایی که ارائه می دهد ، آن را به یکی از پرتحرک ترین ورزش ها تبدیل کرده است. بنابراین جای تعجب ندارد که Hero MTB Shimla با عنوان Thrillophilia به عنوان شریک رسمی Adventure Outdoor Adventure در سال 2018 و در میان شور و شوق فراوان وارد هفتمین نسخه خود شود. همانطور که ما به سمت D-Day که از 13 آوریل شروع می شود و در 15 آوریل به پایان می رسد ، هیجان در حال رشد و پیشرفت است.

علاقه مندان به ماجراجویی برای دو روز هیجان خالص آماده می شوند. محل برگزاری کوهستان های باشکوه شیوالکیک در کوهپایه های هیمالیا است. شرکت کنندگان در مسابقه با حومه های بکر ، دریاچه های بی سیم گذشته و پناهگاه های حیات وحش تلاش می کنند تا در اسرع وقت به خط پایان برسند. آنچه Hero MTB Shimla را از هم جدا می کند زمینی است که آن را پوشش می دهد. چمنزارها ، پوشش گیاهی متراکم ، جاده های پشتیبان روستا و دامنه های شیب دار اطمینان حاصل می کنند که دوچرخهسواران مورد آزمایش قرار می گیرند و تنها سگ برتر برنده است. فقط با 80 شرکت کننده انتظار می رود این رقابت به همان اندازه نسخه های قبلی شدید باشد.

 
رویدادی که چهره ورزشهای روباز در هند را تغییر داده است

 

 

Hero MTB Shimla یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی ماجراجویی در هند امروز است. شرکت کنندگان به فصل هفتم از بیش از 7 کشور و 23 شهر کشیده شده اند و شامل دوچرخه سواری طرفدار ، ورزشکاران با حمایت مالی و آماتور می شوند. به دلیل محبوبیت روزافزون ، این پوشش رسانه ای شگرف از نام های بزرگی در تجارت مانند AFP ، Dainik Jagran ، Redbull ، Times of India ، Doordarshan و Scroll.in دریافت کرده است.

 
از یک چشم انداز تا یک مسابقه جهانی صحنه

 

 

آقای محیت سود ، رئیس اتحادیه ورزش های تبلیغاتی و جهانگردی ماجراجویی هیمالیا (HASTPA) مرد پشت قهرمان MTB Himalaya است. او چشم انداز گرفت و آن را به رویدادی تبدیل کرد که امروز به چهره دوچرخه سواری کوهستان در هند تبدیل شده است. پیوندهای بعدی با نامهای جهانی مانند Hero Cycles ، Redbull و حتی BIKE Transalp این رویداد را در کانون توجه قرار داده و هند را به نقشه جهانی دوچرخه سواری در کوهستان کمک کرده است.

 
خیابان برای عاشقان دوچرخه سواری در کوهستان

 

دو مسابقه سالانه برگزار می شود ، Hero MTB Himalaya که در ماه سپتامبر وارد چهاردهمین نسخه خود می شود و Hero MTB Shimla که از 13 آوریل تا 15 آوریل برگزار می شود و در نسخه هفتم خود قرار دارد. این رویدادها طی سالها سواران تور دوفرانس و قهرمانان جهان را به خود جلب کرده است ، گواهی بر چگونگی تأثیر این رویداد در دنیای دوچرخه کوهستان. همراه با طرفداران سواری ، همچنین به استعدادهایی که ممکن است یک بار فقط در یک مسابقه از این مقیاس دیدن داشته باشند ، به رقابت کمک می کند. نمونه های قابل توجه دیوید کومار و اکشیت گور هستند که از علاقه مندان به دوچرخه سواری به حرفه ای هایی رسیده اند که از بالا راه یافته اند.
دیوید کومار

نگاهی به دیوید کومار بین قهرمانان Hero MTB Himalaya 2017 در صدر هندی ها بیندازید. مرد جوان هیماچال پرادش هدفش این بود که در دنیای دوچرخه سواری در کوه ، یک طاقچه را برای خود حک کند. یک علاقه مندان به دوچرخه سواری ناشناس قبل از MTB Shimla ، وی خانه را برای پایتخت ترک کرد و برای خرید دوچرخه پول قرض گرفت. او خود را از طریق آزمایش و خطا آموزش داد و روی استقامت ، سرعت و مهارت خود کار کرد. عملکرد وی در این رویداد توجه اشیش سود ، یکی از برگزارکنندگان که وی را در مغازه دوچرخه خود استخدام کرده بود ، جلب کرد.

دیوید با کمک هم اتاقی و فیلم های آنلاین شروع به آموزش کرد. او تصمیم گرفت تا در Hero MTB Himalaya ، مسابقه 8 روزه چند مرحله ای که بیش از 600 کیلومتر از Shimla تا Dharamsala فاصله دارد ، تست کند. او در بین هموطنان خود چهارم شد. از آن به بعد ، رویاهای او به طور پیوسته تحقق یافت ، مگر اینکه او در گروه انفرادی کلی مردان Hero MTB Himalaya 2017 به مقام 10 رسید.
آکشیت گور

اکشیت گور 17 ساله یکی از امیدوارترین دوچرخهسواران کوهستانی کشور امروز است. استعداد وی برای دوچرخه سواری باعث شد وی هنگام تحصیل در خیابان ادواردز در شیملا توسط HASTPA (ورزش ماجراجویی و ترویج گردشگری هیمالیا) شناخته شود. او در سن 16 سالگی در Hero MTB Shimla شرکت کرد و در رده های زیر 19 سال 2 به طور کلی به پایان رسید. او در مسابقه 17 برنده شد و نماینده هند در رامبل در رویداد جنگل در سریلانکا بود. او جوانترین دوچرخه سواری بود که در سطح بین المللی رقابت می کرد.

برای Akshit ، این همه چیز در مورد عجله و آدرنالین در ورزش است. پیدا کردن مسیرهای جدید ، حضور در فضای بیرون و مواجه شدن با چالش های جدید بخشی از ماجراجویی است و او آن را دوست دارد. او همچنین بخشی از تیم اکشن قهرمان ، اولین تیم هندی با حمایت مالی است.

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

بعضی اوقات ، زندگی شما را به سمت یک تور منحنی می اندازد که برای جلوگیری از آن کمی دشوار خواهید بود. این زمان هایی است که شما نمی توانید تازه بیدار شوید و ترک کنید. زیرا برای تهیه و بسته بندی کیف های خود ابتدا بهانه ای نیاز دارید. بنابراین با توجه به سال نو و بیشتر قطعنامه های شما در مورد خاکی ، نباید اجازه دهید که عزم خود را برای سفر بیشتر تنها بشینید و گرد و غبار را روی قفسه فراموش شده جمع کنید. و برای کمک به شما ، در اینجا 16 بهانه هوایی ارائه شده است که می توانید برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته خود در سال 2018 به بهترین وجهی از آنها استفاده کنید.

به کجا برویم- آولی ، اوتاراکند

اولی ثابت می کند که بهشت ​​است. این هتل برای ارزان تر و زیبا تر بودن نسبت به همتایان تجاری خود مانند Shimla و Gulmarg یک مکان مورد علاقه در بین علاقه مندان به اسکی است. اولی دارای نمای 360 درجه ای از پوشیده از برف پوشیده از هیمالیا است. همچنین می توانید ورزش کنید ، در ورزش های زمستانی بازی کنید و از عکس های حسادت آور بگیرید. هنوز هم فکر می کنید وقتی می توانید به اولی پرواز کنید ، جاده را طی کنید؟

بهترین پیشنهادات اسکی در آولی را ببینید !!!!!

 
بهانه شماره 2- برای رفتن به همایش / فارغ التحصیلان ملاقات کنید

26 ژانویه - جمعه - روز جمهوری

27 ژانویه- شنبه

28 ژانویه- خورشید

خوب ، این در واقع راهی است که بهانه می کند. شما فقط می توانید چیزی با کمترین ارتباط با واقعیت بگویید. و این دروغگویی نیست. سال نمی تواند سخاوتمندانه تر از آن باشد که در روز جمعه به ما تعطیل ملی بدهد ، و شما در اینجا وقت خود را برای بحث در مورد معنایی تلف می کنید.

 
به کجا برویم- جیپور ، راجستان

پایتخت بزرگترین ایالت هند ، جیپور همیشه مورد علاقه مسافران بوده است. جیپور هر آنچه را که از یک مقصد توریستی انتظار دارید ، دارد. اما شروع از 25 ژانویه مهمترین جاذبه سال جیپور ، جشنواره ادبیات جیپور (JLF) ، بزرگترین جشنواره روشن آسیا است. مردم از دنیا آمده اند تا در مذاکرات برخی از برجسته ترین چهره های ادبیات شرکت کنند.

بهترین پیشنهادات برای کشف شهر صورتی را ببینید

 
ببخشید # 3- سالگرد من است

10 فوریه- شنبه

یازدهم فوریه- خورشید

12 فوریه- دوشنبه - فقط مرخصی بگیرید

سیزدهم فوریه- سه شنبه- Mahashivratri

این هفته ولنتاین خواهد بود ، بنابراین یک فرصت بزرگ وجود دارد که ممکن است یکی از این روزها ، سالگرد داشته باشد. اگر اینطور نیست ، می توانید مرخصی بگیرید و خاطراتی را برای سالها گرامی بدارید.

 
کجا بروم- گوا

گوا سرمایه حزب کشور ما است. یک مستعمره سابق پرتغال ، این مقصد زیبا ساحلی می داند که چگونه میهمانی برگزار کنید. گوا در این مدت بهترین آب و هوای ممکن را دارد ، به همین دلیل شما باید در اینجا زمان زیبایی را با شریک زندگی خود در نظر بگیرید. پیاده روی در Udaan Dongor ، بازدید از آبشارهای Dudhsagar ، خرید سوغات ، Feni و گوسفندهای Goa را امتحان کنید ، یک خال کوبی را انتخاب کنید ، قبل از ادامه مهمانی در میان شلوغی شبانه‌روز Goa ، یک خال کوبی را انتخاب کنید ، یک خورشید را دوست داشته باشید ، قبل از اینکه به مهمانی خود ادامه دهید ، یک خورشید را روی دریا تماشا کنید. به ما اعتماد کن؛ فکر نمی کنید وقتی به زندگی روزانه خود بپردازید مقدار کمی از شن های گوا را در چکمه های خود بازگردانید.

از بهترین پیشنهادات سفر خود در طول زندگی لذت ببرید

 
بهانه # 4- سال نو است

شانزدهم فوریه- جمعه- لوسار

17 فوریه- شنبه

18 فوریه- خورشید

آغاز سال جدید به جشن های بزرگ تبدیل می شود. و به همین دلیل است که باید از سقوط Losar در روز جمعه ، که سال نو لاداکی و تبت است ، استفاده کنید. بنابراین ، سال جدید است ، فقط برای برخی از جامعه های دیگر.

 
به کجا برویم- لاداخ ، جامو و کشمیر

بهترین مکان برای جشن سال نو لاداکی ، خود لاداخ است. این یک بخش زیبا و شگفت انگیز از زمین است که توسط کوهها از هر طرف پوشیده شده است. لاداخ را در لیست سطل هندی ها خواهید یافت. هیچ چیز نمی تواند بازدید از لاداخ را در طول لوسار ضرب و شتم کند ، زیرا برای افراد محلی ، این مهم ترین جشن های مذهبی سال آنها است. روند "Metho" جذابیتی جذاب دارد. و هنگامی که با دوربین خود پر از تصاویر و یک سر و پر از خاطره بر می گردید ، به بهترین سال نو که تا به حال داشته اید می بالید.

بهترین بسته های تور را برای Ladakh دریافت کنید

 
بهانه شماره 5- شما باید در جایی بازی کنید

اول مارس - پنجشنبه - هولیکا داهان

دوم مارس - جمعه- هولی

سوم مارس - شنبه

4 مارس - خورشید

هولی یکی از بزرگترین جشنواره های هند است. اگر با دوستان خود هولی بازی کرده اید ، می دانید وقتی سرگرم کننده است ، هیچ چیز محدود نیست. هیچ چیز بهتر از آن نیست که هولی در یک جمعه بیاید "!

 
به کجا برویم- Mathura و Vrindavan ، اوتار پرادش

این مکان بخشی از افسانه ها بوده است. اینجاست که ابتدا سنت هولی آغاز شد. و اگرچه ، شما به خاطر "لاتماار هولی" دیر کردید ، هنوز هم می توانید یک منظره زیبا را در Vrindavan در معبد Banke-Bihari مشاهده کنید. این جشن ها به مدت یک هفته ادامه پیدا می کند که بت کریشنا به رنگ سفید پوشیده شده است و در نزدیکی فدائیان قرار می گیرد تا آنها بتوانند "با پروردگار خود هالی بازی کنند". پس امسال اینجا چطور بازی می کنید؟

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

سفر با افراد همفکر همیشه سرگرم کننده است. هنگام بازدید از مکانهای مورد علاقه خود شادی چند برابر می شود و میهمانان را برای تفریح ​​با دوستان خود انتخاب می کنید. تصور کنید خانه خود را در هر مکانی که با دوستان خود بازدید می کنید داشته باشید - جالب به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ OYO Home در اینجا برای تحقق رویاهای خود در یک پلک چشم است!

OYO Home فراتر از مفهوم اتاق هتل است زیرا شما می توانید یک اتاق نشیمن ، یک بالکن ، فضای فضای باز ، آشپزخانه و خیلی چیزهای دیگر از آن خود کنید ، این احساس را به شما می دهد که دور از خانه خود هستید. از کلیه مکانهای عجیب و غریب لذت ببرید زیرا OYO Home راحتی شما را در دامان طبیعت فراهم می کند.

با استفاده از این خانه OYO ، با دوستان خود از مکانهای عجیب و غریب در هند دیدن کنید و در تعطیلات خود خاطرات ایجاد کنید تا تمام زندگی خود را گرامی داشته باشید.
1. خاطرات ایجاد کنید ، در اینجا - Garden View Studio Siolim، Goa

استودیوی Garden View در Siolim که به لحاظ استراتژیکی نزدیک به Chapora و Morjim Beaches واقع شده است ، انتظارات شما را در هنگام ارائه بالاترین سطح از حریم خصوصی برآورده می کند. از مهمانی با دوستان خود در خانه خود در گوا در این ملک لذت ببرید. در حالی که اتاق ها دارای امکانات مدرن هستند ، فضای صندلی مشرف به محوطه باغ ایده آل برای گذراندن اوقات زنده کردن با افراد نزدیک و عزیز شماست.

2. لوکس در قطره کلاه - لوکس 3 BHK رویال کلبه ، Munnar

از منظره پانارومیک بی نظیر تپه های مه آلود سبز و مه آلود Munnar از محل اقامت بزرگ 3 BHK خود لذت ببرید. این ملک ترکیبی متعادل از دنیای قدیمی ، جذابیت های طبیعی و امکانات معاصر است تا راحتی شما را راحت کند. غذاهای نفیس را در آشپزخانه داخل خانه بپزید و از غذای خود در فضای ناهار خوری با دوستان خود لذت ببرید زیرا منظره کوه شما را در یک سفر آرام در یک خانه می فرستد.

اسکان: 6-8 نفر

Comfort Luxury Cum با شروع از 857 پوند
خانه های بیشتر را در کوچی کشف کنید
 3. لوکس در دامان طبیعت - نمایش استخر 4BHK ویلا بریتونا ، گوا

از قدرت گرفتن یک ویلای بزرگ 4BHK در منطقه زیبای Porvorim گوا لذت ببرید. ویلا بریتونا با نمای فضای داخلی استخر با فضای کافی که ارائه می دهد برای تعطیلات خود را به یاد ماندنی می کند و تجربهای مجلل را برای بازدید کنندگان فراهم می کند. در کنار استخر دراز بکشید و یا یک استراحت را در استخر روباز در ملک تجربه کنید تا یک تجربه طراوت را تجربه کنید. با برخورداری از امکانات و امکانات مدرن مانند AC ، تلویزیون ، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه ، جستجوی شما برای لذت بردن از تعطیلات ناخواسته در گوا در Villa Britona متوقف می شود.

اسکان: 8-10 نفر

Chill By The Pool با شروع از 6122 پوند
 4. مثال زدنی راحتی - 2BHK شرلی Casa Grande ، کوچی

OYO Home تعریف مجدد لوکس و مهمان نوازی در کوچی است تا بدون هیچ مشکلی در تعطیلات شما کوچی باشد. با منظره ای دلربا از رودخانه از اتاق های بزرگ ، نیازهای معاصر خود را با کلیه امکانات مدرن مجهز به خانه خود برآورده کنید. غذاهای خوشمزه انگشت را در آشپزخانه بپزید و از غذای خود در دامان طبیعت در محل خانه ما که به طور خاص برای راحتی شما در طول سفر خود طراحی شده لذت ببرید.

اقامت: 4-6 نفر

فقط در 3750 پوند از خواب بیدار شوید
 5. شریک زندگی قابل اعتماد شما در گوا - Exotic Exotic 1BHK Carmona Beach ، گوا

این ملک در نزدیکی ساحل محبوب وارکا واقع شده است و با سوزاندن سوراخی در جیب ، تجربه تعطیلات عقب مانده را به شما ارائه می دهد. اگر می خواهید یک اقامت لوکس و با هزینه مقرون به صرفه را در گوا داشته باشید ، Home Exotic 1BHK Carmona Beach بهترین پیشنهاد برای شما است. باغ زیبا و پرتوهای آب استخر شنا برای جلب توجه شما و طراوت بدن ، ذهن و روح شما در طول روح کافی است.

اسکان: 2-4 نفر

گریز کامل با شروع از 883 پوند
 6. در دامان طبیعت - Serene Stay Bison Valley ، Munnar

به دلیل اینکه آبشارهای شگرف و دره سبز هر لحظه را در منار ارزش خود را می دانند ، در محوطه اطراف خود را مسحور کنید. از خواندن کتاب لذت ببرید و یا صرفاً در گفتگوی دوستانه خود با دوستان خود در محوطه اتاق استراحت در تراس لذت ببرید. با برخورداری از پارک غار کلادانتی و سایر مکانهای گردشگری مشهور در مونار با سنگ سنگی ، جستجوی شما برای اقامتگاه ایده آل در Munnar در اینجا متوقف می شود.

اسکان: 8-10 نفر

با طبیعت از 2356 پوند احساس خانه داری کنید
 7. زیبایی شناسی بطور منظم - Duplex 3BHK Calangute North Goa

خانه واقع در منطقه شلوغ Calangute ، محل اقامت آرامش ایده آل در بازگشت شما از گشت و گذار در مکان های توریستی محبوب در گوا شمالی است. اگر عاشق هنر هستید ، باید عاشق اتاقهای خواب زیبایی باشید و عاشق آن شوید. هر یک از سه اتاق خواب روحیه متفاوتی را نشان می دهد - ساحل ، فضای سبز و یکی از شهرهای شلوغ بمبئی. جالب به نظر می رسد ، ها؟ بیشتر منتظر بمانید زیرا منطقه زندگی شما فضای کافی را برای شما فراهم می کند تا از بازی های داخل خانه با دوستان خود لذت ببرید و خاطرات مادام العمر داشته باشید.

اسکان: 8-12 نفر

منبع :

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

کرالا ، همچنین به عنوان کشور خود خدا شناخته می شود ، در قسمت جنوبی هند (به طور دقیق جنوب غربی) است. جای تعجب آور نیست که کرالا واقعاً آسمانی به نظر می رسد ، با مناظر و فضای سبز زیادی در اطراف آن. سواحل پالم ، آبهای پشتی ، مزارع چای در کوههای زیبا ... همین جا آرامش دارد! بنابراین ، با مکانی بسیار زیبا چه می کنید؟ البته آن را به محتوای قلب خود کاوش کنید! و شما می توانید حرف ما را برای آن بیان کنید ، این شما را ناامید نمی کند. کلمات می توانند بیان کنند که کرالا چقدر زیباست. اما اعداد می توانند! بنابراین ، ما آن را به 10/10!

با گزینه های بسیار زیادی در کرالا ، فراموش نکنید که بلیط و پیشنهادات سفر مناسب را از Goibibo انتخاب کنید. برخی از آنها در آنجا فقط علاقه دارند شما را فریب دهند بدون اینکه احساس واقعی کرالا به شما ارائه دهند ، حتماً گروه سفر مناسب را انتخاب کنید! همچنین می توانید به تنهایی یا در یک گروه کوچک سفر کنید. این به شما کمک می کند بودجه خود را محکم نگه دارید و در عین حال سفر خود را پرماجرا کنید. فراموش نکنیم ، قرار گرفتن در معرض و دانشی که ارائه می دهد! بنابراین ، اگر می خواهید بدانید کجا باید برای تعطیلات کرالا باشد ، کل مقاله را بخوانید و بعدا از ما تشکر کنید!

 

 

در اینجا 10 مکان برتر برای بازدید در کرالا وجود دارد:

کوالام- برای دوستداران ساحل

اگر عاشق سواحل هستید ، راهی وجود ندارد که بتوانید از کوالام متنفر باشید. کوالام که احتمالاً بهترین ساحل کرالا و یکی از بهترین مکانهای ساحلی در کرالا است ، بهشت ​​خاص خود است. با چندین سواحل و فعالیت در این مکان ، از کسالت خداحافظی کنید. آیا این ورزش های آبی ، درمان های آیرودزی یا ماساژ باشد ، هیچ وقت لحظه کسل کننده ای در کوالام وجود ندارد. ساحل فانوس دریایی یکی از معروف ترین سواحل کوالام است.

How To Reach: بسیار نزدیک به راه آهن و فرودگاه (از هر کدام 15 کیلومتر). رسیدن به اینجا بسیار آسان است.
Varkala- زیبایی با افق روبرو می شود

یکی از بهترین ساحل های کشور ، وارکالا از یک طرف دارای فضای سبز و از طرف دیگر صخره ای است. برای تلفن های موبایل دلربا است ، درست است؟ با بارهای زیاد ورزش های آبی و فعالیت های اطراف آن ، این قطعه از مکان بی نظیر در کرالا را فراموش نخواهید کرد. یکی از بهترین نقطه های غروب خورشید ، این مکان همچنین پیوندهای فرهنگی زیادی با آن دارد.

How To Reach: فرودگاه Trivandrum در فاصله 50 کیلومتری از این مکان قرار دارد. ایستگاه راه آهن نیز نزدیک است.
کنور - بهشت ​​ساحلی

به عنوان یک شهر بافی ، این مکان کوچک و نفس گیر هنوز زیبایی استعماری زیادی به آن متصل است. مزارع Cashew و بسیاری از معابد زیبا دیگر ، Kannur مطمئناً اگر به دنبال فرار هستید و نفس خود را در یک شهر کوچک کشف می کنید ، نفس شما را از بین می برد.

How To Reach: ایستگاه راه آهن کنور نزدیکترین و یک ایستگاه بزرگ راه آهن است.
کسرگود- بهشت ​​روی زمین

تجسم سرزمینهای ساحلی کرالا ، این مکان زیبا در بین قات غربی واقع شده است. روبرو دریا در عربی از طرف دیگر ، مکانی مناسب برای همه عکس های فتوشاپ و مصنوعات رسانه های اجتماعی شما است. از نظر معابد یا زیبایی های منظره ، کسرگود یکی از معدود مکان هایی است که هیچ کس فکر نمی کند بارها و بارها از آن استفاده کند!

How To Reach: ایستگاه راه آهن کسرگود نزدیکترین است.
Kizhunna- لذت انفرادی

اگر سواحل را دوست دارید و از جمعیت متنفر هستید ، این برای شما مناسب است! با ساحل دوقلوی و فعالیتهای زیاد ، این یکی از سواحل کمتر شناخته شده کرالا است. منزوی و صلح آمیز ، همچنین برای مردمی که دوست دارند به گذشته نگاه کنند ، موزه های مختلفی دارد.

How To Reach: به نظر می رسد Kannur نزدیکترین ایستگاه راه آهن به Kizhunna است.
Thrissur- آبشارها و زیبایی

Thrissur معروف به پایتخت فرهنگی کرالا ، از آبشارها و سواحل به طور یکسان برخوردار است. برای لذت بردن از آبشارهای دیدنی کرالا ، دقیقاً بعد از یا در طول مونسون به این مکان مراجعه کنید. برای لذت بردن از جشنواره Thrissur Pooram نیز می توانید در طول پنجره ماه آوریل تا مه به Thrissur مراجعه کنید.

How To Reach: ایستگاه راه آهن Thrissur نزدیکترین است و از هر ایستگاه اصلی کرالا به راحتی می توان به آن رسید.
Poovar- Classy Resort می ماند

اگر به دنبال اقامت درجه یک در استراحتگاه ها هستید ، این مکانی است که شما باید باشید! در Trivandrum ، واقع در Trivandrum ، منظره ای زیبا با بارهای استراحتگاه رو به دریا دارد. اگر شما فقط برای مدتی برنامه ریزی می کنید و در عین حال در آنجا می مانید ، جای بهتری از این وجود ندارد برای اقامت کامل از این مکان در فصل پاییز و زمستان بازدید کنید!

How To Reach: فاصله بین ایستگاه راه آهن Thiruvananthapuram تا پووار 55 کیلومتر است.
کوتتاناد- جذابیت های روستایی و آبشارهای پشتی

اگر به دنبال یک سمت صلح آمیز و مسحور روستایی کرالا هستید ، این همان است. کرالا به دلیل زمین های کشاورزی خود که در محاصره کانال ها و آبراه های داخلی قرار دارد مشهور است. اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، کوتتاناد شما را مثل هیچ کس دیگر مسحور نخواهد کرد! زیبایی روستایی آن می تواند هر کسی را که در آنجا به سر می برد مسحور کند!

How To Reach: Alappuzha نزدیکترین ایستگاه راه آهن است.
جزایر مونرو- مسابقات قایق

  • تور تایلند تور تایلند