indianets

indianets

indianets

indianets

indianets

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شهرستان بانه از دیرباز به عنوان یکی از اولین شهرهای مرزی کشور شناخته شده و حسن شهرت آن به دلیل کالاهای ارزان تر نسبت به مراکز استانها معروف بوده است

 قیمت ارزان کالا ها در بانه به این دلیل است که این شهرستان یکی از اولین مبادی ورودی کالا می باشد که باعث شده واسطه‌ها از بین رفته و خریدار بتواند به صورت مستقیم از فروشنده کالای درخواستی خود را تهیه نماید و در این میان سود گزاف واسطه ای از بین رفته است .

خرید از بانه

خرید از بانه هرچند میتواند بسیار مقرون به صرفه باشد به همان اندازه نیز می تواند ریسک آفرین نیز باشد و این امر در زمانیاست که خریدار یا کسی که قصد خرید از بانه را دارد با روشهای صحیح خرید و یا فروشنده ای که از آن خرید می‌کند آشنا نباشد ، چون در سال های اخیر کالاهای تقلبی و بدل در این شهرستان به وفور یافت می شود ، در صورتی که از فروشنده مطمئن کالا خریداری نشود امکان اینکه کالای تقلبی( کالاهای تقلبی از لحاظ فیزیکی تشابه زیادی با کالاهای اصلی دارند) را به جای کالای اصل به خریدار تحویل دهند بسیار زیاد است ، بنابراین راهنمای خرید از بانه از اولویت های خرید میباشد.

فروشگاه بانه شاپ یکی از فروشگاه هایی است که از حدود ۱۱ سال پیش در شهرستان بانه فعالیت می کند و از اولین فروشگاه هایی هست که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اینترنتی امکان خرید از بانه را برای سراسر ایران فراهم نموده است.

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

این جنگل رویایی در شهرستان شاهرود واقع شده است و زیبایی منحصر به فردی دارد که می تواند هر شخصی را مجذوب خود نماید. ترکیب ابرها با درختان گوناگون و همچنین کوه ها در این جنگل منظره بی نظیری را ایجاد می کند مخصوصا در نیمه اول سال که هجوم ابرها بیشتر می شود و موجی از ابر در جنگل در حال حرکت می باشد. جنگل ابر با چشمه ها وآبشارهای متعدد و تنوع بالای گیاهی و جانوری اش از دسته جنگل های هیرکانی است و از شاخص ترین گونه های گیاهی و جانوری آن می توان به  بلوط، راش، توسکا و حیوانات پلنگ، روباه و .. اشاره نمود.

جنگل ابر به دلیل تنوع گیاهی بالایی که دارد یکی از اصلی ترین بانک های  گیاهان دارویی کشور محسوب می گردد و سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از آن به سمنان سفر می کنند. درختان اورس معروف ترین درختان جنگل ابر هستند که با ریشه های مرتفعی که دارند بر روی زمین می خزند. این جنگل در روستای ابردر ۴۵ کیلومتری شمال شاهرود واقع شده است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر بلیط قطار سمنان را تهیه کردید حتما سری به این منطقه بزنید.

 

 

 

بازار سنتی سمنان


سمنان دارای جاذبه های دیدنی فراوانی است و معمولا افرادی که با تور و تهیه بلیط اتوبوس سمنان به این شهر سفر می کنند از بیشتر این جاذبه ها بازدید می نمایند. از زیباترین اماکن دیدنی این شهر که در خیابان امام واقع شده است می توان به بازار سنتی سمنان اشاره نمود. قدمت این بازار تاریخی به دوران قاجاریه باز می گردد و همانند سایر بازارهای سنتی ایران دارای معماری ساده و زیبایی می باشد. این بازار امروزه فقط محلی برای خرید و فروش کالا نمی باشد و افراد زیادی صرفا برای بازدید از این بنای سنتی به آنجا می روند. بازار سنتی سمنان انتخاب بسیار مناسبی برای خرید سوغات و صنایع دستی این شهر می باشد.

این بازار به  دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود و قسمت شمالی آن که ۲۵۰ مغازه و بقایایی از چند مسجد، کاروانسرا و حمام در آن واقع شده است راسته بازار بالا نامیده می شود و بخش جنوبی بازار که دارای ۵۰ مغازه می باشد به بازار کوچک یا پایینی شهرت یافته است.

 

 

  • تور تایلند تور تایلند
  • ۰
  • ۰

مشاور سئو کیست ؟

امروزه بیشتر کسب و کارها به صورت آنلاین اداره می‌شود، این روش معمولاً باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش انعطاف پذیری در آن تجارت خواهد شد. بدیهی است که این نوع از کسب و کار مانند هر کسب و کار دیگر به مشتری نیازمند است. تجارت باید نه تنها آن‌قدر گیرا باشد که افراد زیادی را به خود جذب کند، بلکه لازم است توسط بازدیدکنندگان بالقوه‌ی سایت قابل دسترسی نیز باشد.

تمام محتوای این صفحه به نقل از سایت ابوالفضل دانش مشاور سئو است.

این نقطه همان جایی است که بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو۱ و یا همان سئو وارد عمل شده، چرا که روشی است برای جذب تعداد قابل توجهی از کاربران به یک وبسایت. بهینه سازی وب امری ضروری به شمار می‌رود، به این دلیل که اگر یک وبسایت جذابیت‌های بصری زیاد و مطالب بسیار مفید نیز داشته باشد ولی کسی از وجود آن اطلخود اتوبوساعی نداشته باشد، هیچ بازدیدی از آن انجام نخواهد گرفت.

مشاور سئو  (SEO Consultant) چه کسی است؟

یک سوم جایگاه یک وبسایت در موتورهای جستجو مانند گوگل (Google) و یاهو (Yahoo) منوط بر محتوای حقیقی سایت و دو سوم دیگر بر کامنت‌های بلاگ، لینک‌های ورودی و ویدئوها است. اساساً اگر یک وبسایت در دو صفحه‌ی ابتدایی نتایج موتورهای جستجو یافت نشود، بیشتر به نظر می‌رسد که اصلاً وجود ندارد. حصول اطمینان از وجود لینک‌های ورودی و مرتبط بودن محتوا باعث افزایش چشمگیری در رتبه‌ی وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

 

عمده‌ی مسئولیت مشاور سئو ایجاد کلمات وعبارات کلیدی مطابق با الگوهای جستجو تعریف می‌شود. به علاوه مشاوران سئو از کلمات و عبارات کلیدی برای تولید مقاله و بیشتر از آن، محتوا، برای اضافه کردن به وبسایت بهره می‌گیرند. برای محقق شدن این موضوع، آن‌ها پروسه‌ی افزایش طبیعی رتبه‌ی وبسایت را تسریع کرده و به صاحبان وبسایت در کسب محبوبیت بیشتر، استراتژی‌هایی ارائه می‌نمایند.

این پروسه در طول یک شب اتفاق نمی‌افتد. در حقیقت، بهینه سازی وبسایت همانند یک فرآیند چرخشی است که ممکن است قبل از حصول نتیجه ماه‌ها زمان نیاز داشته باشد. بنابراین، حضور سئو حتی زمانی که رتبه‌ی مورد نظر در موتورهای جستجو کسب شد، ضروری است. دلیل این موضوع غالباً تغییر مداوم الگوریتم‌های ۲ جستجو است، و باید گفت مشاور سئو در بهترین موقعیت ممکن برای زیر نظر گرفتن این تغییرات و اعمال تنظیم‌های لازم قرار دارد.

خدمات پایه ای که مشاوران سئو ارائه می‌نمایند منجر به جذاب‌تر شدن وبسایت می‌گردد. محتوا بر اساس نیاز و مرتبط بودن و به منظور جلب توجه کاربران و حفظ بازدیدکنندگان به وبسایت اضافه می‌شود. مشاوران سئو تمامی اطلاعاتی که صاحبان کسب و کار در پیاده سازی استراتژی‌های خود در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو نیاز دارند را فراهم می‌آورند.

 

سپردن بهینه سازی وبسایت به یک مشاور سئو منافع و مزایای فراوانی را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت. این روش بسیار مقرون به صرفه محسوب می‌شود، چرا که کمپانی‌ها را از استخدام افراد زیاد و صرف هزینه برای آموزش آن‌ها بی‌نیاز خواهد کرد. علاوه بر این صاحبان کسب و کار با تمرکز بیشتر قادر خواهند بود برای تحقق اهداف اصلی کمپانی، روش‌های بیشتری را یافته و اعمال کنند.

سطوح متفاوتی از مشاوره‌ی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو وجود دارد که می‌توانید به منظور کسب رتبه‌ی بالاتر از بین آن‌ها انتخاب کنید. مشاوران سئو غالباً در زمینه‌های مختلفی از بهینه سازی و انواع مختلف وبسایت متخصص به شمار می‌روند. طبیعتاً استراتژی‌هایی که در زمینه‌ی بهینه سازی وبسایت‌های متفاوت به کار گرفته می‌شوند متفاوت هستند. بنابراین کارهای قبلی مشاور سئو و از آن مهم‌تر نتیجه‌هایی که از آن‌ها حاصل شده است را در نظر بگیرید.

نظرات چندین مشاور را در نظر گرفته و از آن‌ها بخواهید در مورد میزان کارآیی استراتژی‌های پیشنهادیشان در کسب رتبه‌ی بالاتر در موتورهای جستجو، توضیحاتی ارائه دهند. سپس بر اساس مقایسه ای که بین آن‌ها از باب هزینه و خدمات انجام می‌دهید، به استخدام فردی اقدام کنید.

مشاور سئو دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

همانطور که ذکر شد مشاور بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو، و یا همان مشاور سئو، مسئولیت آنالیز و مرور وبسایت‌ها و میزان لینک‌های ورودی به آن‌ها را به منظور ارائه‌ی راهکارها و پیشنهادهای تخصصی به صاحبان کسب و کاری که علاقه مند به جذب ترافیک طبیعی۳ و در نتیجه‌ رتبه‌ی بالاتر در موتورهای جستجو هستند را برعهده دارد.

باید گفت مشاور سئو نیاز به داشتن مهارت‌های زیادی دارد. مهارت‌هایی از قبیل داشتن طرز فکری استراتژیک، آنالیزگر و تاکتیکی و همینطور حضور پررنگ در دنیای شبکه‌های اجتماعی، تشخیص کیفیت محتوا، محتوای بنیادی۴ و آگاهی کامل از به روز رسانی‌های موتورهای جستجو و نحوه‌ی اعمال تغییرات، می‌توانند در زمره‌ی صلاحیت‌های لازم برای یک مشاور سئو قرار گیرند. در ادامه با مهم‌ترین وظایف مشاور سئو و حوزه‌هایی که این افراد نیازمند مهارت‌هایی در آن‌ها هستند، به طور خلاصه آشنا خواهیم شد.

  • درک اهداف بازاریابی مشتری

آشنایی با اهداف مشتری که در اینجا همان صاحب کسب و کار است، آگاهی از برند، مزایای رقابتی و بازار هدف آن. تعیین اهداف بازاریابی قابل اندازه گیری، واقعی و دست یافتنی.

  • بهینه سازی صفحات وب

اجرای عکس‌ها، ساختار متن و قالب بندی در حالیکه از مهارت‌های سازمان‌دهی محتوای وبسایت استفاده می‌شود، ادغام عبارات کلیدی، برجسته سازی کلمات کلیدی، آنالیز مفاهیم نهفته۵، کلمات کلیدی اصلی و مترادف کلمات کلیدی.

  • آنالیز واژه‌ ها و کلمات کلیدی
  • قدرت تشخیص، اولویت بندی و استفاده از مهم‌ترین کلمه‌ی کلیدی هدفمند بر اساس جستجوی کاربر.
  • تمرکز بر تجربه‌ی مصرف کننده

افزایش کیفیت تجربه‌ی بازدیدکننده‌ی وبسایت، افزایش بازدید از صفحه، افزایش زمان حضور کاربر در وبسایت، افزایش نرخ تبدیل به کلیک۶ در نتایج موتورهای جستجو.

  • تشخیص اشکالات فنی سئو و توانایی برطرف کردن آن‌ها
  • سئو محلی

ساختن کمپین‌های بازاریابی سئو محلی۷ که لیست نقشه‌های گوگل، صفحات شهرهای محلی و پرفایل‌های معتبری است از نام، آدرس و شماره تلفن.

  • بررسی جامع وبسایت

آزمایش و تشخیص موارد در قابلیت رؤیت وبسایت، بررسی وضعیت نمایه سازی گوگل، تشخیص کارآمدی کد HTML8، فهرست محتوای وبسایت، آشنایی با فاکتورهای MOZ9 در اعتبار سنجی دامنه، آمار ترافیک وب، هدف و تمرکز کلمات کلیدی.

  • آگاهی از به روز رسانی‌های موتورهای جستجو
  • حصول اطمینان از ایجاد یک وبسایت دوستدار سئو

خلق وبسایتی دوستدار سئو از طریق حذف خطاهای سئو و ایجاد محتوای فهرست شونده که قابل دیدن و ارائه در صفحات نتایج جستجو باشد.

  • مهارت‌های کپی رایتینگ

نوشتن عناوین، برچسب‌های متا، زیر تیترهای مؤثر و توضیحات متا (توضیحات سایت).

  • خلق ایده‌های جدید برای تولید محتوا

رویکردی مناسب در تولید محتوای مرتبط و با ارزش.

  • بهبود محتوای فعلی وبسایت
  • ارائه‌ی پروسه‌ی بهینه سازی ادامه دار

استفاده از معیارهایی مانند ترافیک، اندازه گیری و CTA،۱۰ جذب ترافیک هدفمند در بین تمامی کانال‌های بازاریابی دیجیتال از طریق بهبود محتوا.

  • آشنایی با سیستم مدیریت محتوا۱۱ (CMS)

آشنایی با خصوصیات، مزایا و معایب سیستم‌های محبوب مدیریت محتوا مانند ورد پرس (WordPress)، دروپال (Drupal)، جوملا (Joomla)،

  • توسعه و طراحی وب

داشتن اطلاعات پایه ای در توسعه و طراحی وب، اصطلاحات تخصصی، مهارت‌های کد گذاری HTML، ۱۲CSS و عناصر طراحی گرافیک.

  • سیستم‌های تجارت الکترونیک

آشنایی با جوانب کلیدی در سیستم‌های تجارت الکترونیک، خرید، سرویس‌های پرداخت آنلاین، گالری عکس، پلت فرم‌های الکترونیک، قوانین مالیات،

  • به کارگیری تکنیک‌های پیشرفته‌ی سئو
  • استفاده‌ی کارآمد از ابزارهای سئو

تفسیر داده‌ها، توصیف انواع ابزارهای سئو و اهداف آن‌ها، آشنایی با ابزار گوگل وب مستر۱۳، گوگل آنالیتیکس۱۴، آنالیز لینک برگشت۱۵، آنالیز کلمات کلیدی، دنبال کردن رتبه‌ی سایت.

  • شاخص کلیدی عملکرد

توافق در استانداردهای شاخص کلیدی عملکرد۱۶ (KPI)، نه تنها به منظور افزایش عملکرد وبسایت بلکه به دلیل اثربخشی سئو.

  • خلق نقشه‌ی URL

نقشه‌ی URL17 طرح و مسیری را نشان می‌دهد که اطلاعات به سند تبدیل می‌‌شوند.

  • گزارشات متناوب سئو

آماده سازی گزارشات منظم در میزان موفقیت و پیشرفت در پروسه‌ی بهینه سازی وبسایت.

  • توزیع محتوا

آگاهی از نحوه‌ی پخش و توزیع محتوا در کانال‌های بازاریابی دیجیتال از قبیل شبکه‌های اجتماعی، خبرنامه‌ها، وبلاگ،

  • مشاوره‌ی برندسازی

در نظر گرفتن موارد پایه در مبحث برندسازی یک کسب و کار از طریق ایجاد آگاهی از برند، اعتبار و رؤیت پذیری آنلاین.

  • کنترل کیفی

کنترل کیفیت نتایج تیم بازاریابی دیجیتال، تأیید انجام موفق موارد مختلف در این حوزه، کنترل کیفی بعد از هر بار به روز رسانی وبسایت.

  • ارتباطات

توانایی در توضیح مفاهیم پیچیده، پاسخ به سؤالات مرتبط، آموزش نیروها

  • برنامه ریزی استراتژیک

رعایت ترتیب منطقی در مراحل مختلف بازاریابی دیجیتال.

  • پشتیبانی تیم بازاریابی دیجیتال

همکاری مؤثر با تیم بازاریابی دیجیتال، این تیم غالباً شامل صاحبان کسب و کار، طراحان وب، آژانس‌های بازاریابی، تیم رسانه‌های اجتماعی و احتمالاً نویسنده‌ها است.

 

به طور کلی می‌توان گفت استفاده از مشاور، در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو اقدامی هوشمندانه و کارآمد محسوب می‌شود، چرا که علاوه بر تسریع در کسب رتبه‌ی بالاتر در جستجوها، باعث کاهش هزینه‌های غیرضروری خواهد شد.

پاورقی‌ها

  1. بهینه سازی وبسایت یا Search Engine Optimization
  2. الگوریتم مجموعه ای از قوانین و فرآیندها است که سیستم‌های کامپیوتری برای انجام وظایف مختلف در پیش می‌گیرند. در بازاریابی دیجیتال الگوریتم معمولاً به مجموعه‌ی فرآیندهای گوگل در رتبه بندی سایت‌ها گفته می‌شود.
  3. ترافیک طبیعی یا ارگانیک (Organic Traffic) ترافیکی است که توسط موتور جستجو به یک وبسایت هدایت می‌شود. ترافیک طبیعی با نام ترافیک رایگان نیز شناخته می‌شود.
  4. محتوای بنیادی و یا Cornerstone Content هسته‌ی اصلی یک وبسایت است که شامل بهترین و مهم‌ترین مقاله‌ها، صفحات و یا پست‌هایی که برای کسب بالاترین رتبه طراحی شده اند می‌شود.
  5. آنالیز مفاهیم نهفته (Latent Semantic Analysis) روشی در پردازش زبان طبیعی (یکی از زیرشاخه‌های مهم در حوزه‌ی علوم رایانه و هوش مصنوعی است که به تعامل بین کامپیوتر و زبان‌های انسانی می‌پردازد) است که در مدل‌سازی ارتباط مفهومی بین تعدادی متن بر اساس مجموعه‌ی کلمات کاربرد دارد.
  6. نرخ تبدیل به کلیک و یا CTR که از عبارت Click Through Rate گرفته شده، نرخی است نشان دهنده‌ی درصد افرادی که روی لینک کلیک می‌کنند. درصد بیشتر CTR حاکی از بازدید افراد بیشتر است که در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال امری مهم به شمار می‌رود.
  7. سئو محلی (Local SEO) به کلیه‌ی اقدامتی گفته می‌شود که با هدف تعیین مکان جغرافیایی کسب و کار و آگاه کردن موتورهای جستجو از وجود آن انجام می‌شوند.
  8. HTML که مخفف عبارت HyperText Markup Language است، در واقع زبان توصیف ساختار صفحه‌های وب است و بخشی از هسته‌ی فناوری ساخت صفحات وب به شمار می‌رود.
  9. Moz یک نرم افزار تحت وب است که به عنوان شرکتی در سیاتل، واشنگتن قرار دارد. این شرکت به عنوان فروشنده‌ی خدمات بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل در سراسر جهان شناخته شده است.
  10. CTA و یا Call To Action بخشی در یک وبسایت است که از کاربر درخواست انجام کاری مشخص را دارد. CTA معمولاً به عنوان Sign up و یا Buy Now نشان داده می‌شود.
  11. Content Management System
  12. CSS و یا Cascading Style Sheets در کنار HTML هسته‌ی فناوری ساخت صفحه‌های وب به شمار می‌رود. CSS روشی ساده برای نمایش چیدمان و جلوه‌های تصویری بر صفحه‌های وب است.
  13. ابزار گوگل وب مستر (Google Webmaster Tools) سرویسی رایگان است که ارزیابی عملکرد وبسایت در نتایج جستجو را انجام می‌دهد.
  14. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یک سرویس رایگان گوگل است که آمار بازدیدکنندگان از یک وبسایت را نشان می‌دهد. این سیستم امکان تجزیه و تحلیل ورودی‌ها، صفحات ورودی دهنده، کاربران وارد شده به یک وبسایت، فعالیت‌های کاربران، زمان حضور آن‌ها و … را ارائه می‌نماید.
  15. لینک برگشت (Back Link) به لینک گرفتن از یک وبسایت دیگر گفته می‌شود. چنانچه آن سایت معتبر باشد باعث بهبود سئو خواهد شد. عکس این قضیه نیز صادق است، اگر برای این نوع لینک گرفتن سراغ وبسایت‌های نامعتبر بروید سایت شما نیز نامعتبر جلوه داده خواهد شد.
  16. شاخص کلیدی عملکرد (Key Performance Indicator) معیارهایی است که برای ارزیابی میزان موفقیت فعالیت‌ها استفاده می‌شود. میزان ترافیک، نرخ کلیک،… نمونه‌هایی از این شاخص‌ها هستند.
  17. URL و یا Uniform Resource Locator آدرس یک وبسایت در مرورگر است.

 

 

 

  • تور تایلند تور تایلند