indianets

indianets

indianets

indianets

indianets

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شهرستان بانه از دیرباز به عنوان یکی از اولین شهرهای مرزی کشور شناخته شده و حسن شهرت آن به دلیل کالاهای ارزان تر نسبت به مراکز استانها معروف بوده است

 قیمت ارزان کالا ها در بانه به این دلیل است که این شهرستان یکی از اولین مبادی ورودی کالا می باشد که باعث شده واسطه‌ها از بین رفته و خریدار بتواند به صورت مستقیم از فروشنده کالای درخواستی خود را تهیه نماید و در این میان سود گزاف واسطه ای از بین رفته است .

خرید از بانه

خرید از بانه هرچند میتواند بسیار مقرون به صرفه باشد به همان اندازه نیز می تواند ریسک آفرین نیز باشد و این امر در زمانیاست که خریدار یا کسی که قصد خرید از بانه را دارد با روشهای صحیح خرید و یا فروشنده ای که از آن خرید می‌کند آشنا نباشد ، چون در سال های اخیر کالاهای تقلبی و بدل در این شهرستان به وفور یافت می شود ، در صورتی که از فروشنده مطمئن کالا خریداری نشود امکان اینکه کالای تقلبی( کالاهای تقلبی از لحاظ فیزیکی تشابه زیادی با کالاهای اصلی دارند) را به جای کالای اصل به خریدار تحویل دهند بسیار زیاد است ، بنابراین راهنمای خرید از بانه از اولویت های خرید میباشد.

فروشگاه بانه شاپ یکی از فروشگاه هایی است که از حدود ۱۱ سال پیش در شهرستان بانه فعالیت می کند و از اولین فروشگاه هایی هست که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اینترنتی امکان خرید از بانه را برای سراسر ایران فراهم نموده است.

این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت اصلی ارائه می نماید .

بانه بیشتر به دلیل عرضه لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، کولرگازی ، جاروبرقی و انواع یخچال و کالاهای دیجیتال همچون تلویزیون ،ال ای دی و سینما خانگی معروف است .

این شهرستان همچنین قطب وسایلی همچون لوازم آرایشی و پوشاک می باشد ، هر چد ابزار آلات و لوازم خودرو نیز  شهر مرزی بانه کم و بیش وارد میشود.

روزانه بسیاری از مسافرانی که به بانه سفر می کنند جهت تهیه جهیزیه به فروشگاه های سطح شهر مراجعه می نمایند اما به دلیل تنوع مارک های زیاد در این شهر انتخاب نیز بسیار گسترده می باشد برای مثال شخصی که میخواهد لوازم آشپزخانه همچون یک مایکروویو یا یک اتو را خریداری نماید با برندهای مختلف مواجه است که در این میان راهنمایی صحیح فروشنده می تواند خریدی مطمئن و خاطره انگیز را برای وی به همراه داشته باشد.

برای خرید از بانه علاوه بر وجه مقایسه قیمت ،اعتماد به فروشنده نیز که برای خرید غیر حضوری لازم است نیز دارای اهمیت است .

فروشگاه بانه شاپ از سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن شده است که کسب این نماد خود دارای پروسه‌ای سخت و موشکافانه است، بانه شاپ با کسب این نماد و همچنین حضور یک دهه خود در بازار الکترونیک میتواند برای خرید از بانه یکی از گزینه های مطمئن خرید اینترنتی باشد. 

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • تور تایلند تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی