indianets

indianets

indianets

indianets

indianets

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین گام های تهیه قهوه خوش طعم بخش آسیاب آن می باشد ، زیرا اگر آسیاب قهوه درست انجام نگیرد باعث کاهش کیفیت پودر قهوه شده و در نتیجه طعم خوبی را نخواهد داشت.

وقتی نوبت به قهوه می رسد ، حرکت از زمین تازه به فنجان یکی از شگفت انگیزترین تغییراتی است که می توانید در خانه ایجاد کنید.

قهوه پس از آسیاب به سرعت طعم خود را از دست خواهد داد و روش های خوبی برای حفظ تازه ترین طعم ها برای مدت زمان طولانی وجود دارد. هر زمان ممکن است ، بهتر است هر بار که پختید آن را خرد کنید تا قهوه زمین شما به همان اندازه که ممکن است تازه باشد.

اگر یک لحظه کمی علم قهوه را بهانه می کنید (کت های آزمایشگاهی و عینک ، لطفا!) ، بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا قهوه پیش زمین می تواند قدرتمند باشد.

رست قهوه برای تعدادی از روزنامه نگاران حساس است ، و منقضی می شود زیرا طعم آن با گذشت زمان جبران ناپذیری می شود. یکی از مؤلفه های اصلی خستگی اکسیداسیون است ، که در آن مولکول های اکسیژن موجود در هوا با ترکیبات مختلف طعم موجود در قهوه واکنش نشان می دهند و باعث تغییر یا تجزیه آنها می شوند.

قهوه تازه روغنهای معطر و طعم دار و دارای ترکیبات معطر درخشان و پر جنب و جوش است. با این حال ، در معرض اکسیژن و زمان ، روغنهای قهوه شما درشت به نظر می رسد و عطرها – به طور طبیعی فرار ، زودگذر و کاملاً ملایم – کم رنگ می شوند. نتیجه: آنچه قبلاً یک تجربه قهوه بی نظیر و بی نظیر از قهوه بود ، اکنون به طعم باریک تر “قهوه” محو شده است.

  • تور تایلند تور تایلند